K
Keittiönoita
Vieras
Ostin viime keväänä digikameran. Ihan tavallisen peruskameran ilman mitään ihmeellisiä erikoisuuksia, mutta riittää mun räpsimiskäyttööni. Ei ollut kalliskaan, 149 dollaria. Tampio kun olin, en tajunnut, että eihän sen akkulaturi sitten käy noihin suomalaisiin pistorasioihin. Olen koittanut etsiä kaupoista adapteria, jolla saisin akun latautumaan. Ei ole löytynyt. Olen koittanut etsiä kameraan akkulaturia suomalaisella pistokkeella, mutta sitäkään ei ole löytynyt. Molempia saisin kyllä netin kautta tilattua rapakon takaa, mutta toimituksen hinnaksi tulisi yli puolet itse kameran hinnasta. Joten, mitä tekisitte..
a) heittäisitte vesilintua koko kameralla ja ostaisitte Suomesta uuden
b) tilaisitte osat jenkkilästä
c) ostaisitte Suomesta uuden kameran, mutta keväällä (kun on reissu jenkkeihin), ostaisitte paikan päältä adapterin
Itse mietin tätä siksi, että ei mulla mitään aivan akuuttia kameran tarvetta ole, mutta kamera olisi kuitenkin aika kiva. Jos ostan nyt uuden, niin mitä teen tolle vanhalle? Nuorisollani on huomattavasti laadukkaammat kamerat, joten heille ei tuolla peruskameralla ole käyttöä, vaikka sen adapterin ens keväänä hankkisinkin. Toisaalta...onko järkeä maksaa yhdestä adapterista yli puolta kameran hinnasta tilaamalla se rapakon takaa?
a) heittäisitte vesilintua koko kameralla ja ostaisitte Suomesta uuden
b) tilaisitte osat jenkkilästä
c) ostaisitte Suomesta uuden kameran, mutta keväällä (kun on reissu jenkkeihin), ostaisitte paikan päältä adapterin
Itse mietin tätä siksi, että ei mulla mitään aivan akuuttia kameran tarvetta ole, mutta kamera olisi kuitenkin aika kiva. Jos ostan nyt uuden, niin mitä teen tolle vanhalle? Nuorisollani on huomattavasti laadukkaammat kamerat, joten heille ei tuolla peruskameralla ole käyttöä, vaikka sen adapterin ens keväänä hankkisinkin. Toisaalta...onko järkeä maksaa yhdestä adapterista yli puolta kameran hinnasta tilaamalla se rapakon takaa?