mitä tekisitte tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fda

Vieras
meillä on mennyt miehen kanssa tässä huonosti jo jonkin aikaa. mies on mustasukkainen, ei päästäis menemään minnekkään jne. nyt sitten kun ollaan pari viikkoa puhuttu asioita halki oikeen kunnolla, nostettu erokin vaihtoehdoksi, mies lupasi muuttua ja hillitä mustasukkaisuuttaan.

tänään kävi kuitenkin ilmi että hän on kirjautunut minun tunnuksillani irc-galleriaan ja lukenut yksityiset kommentit ja tonkinut puhelimeni läpi koska hän kuulemma epäilee että minulla on joku toinen! että se siitä muuttumisesta, pahemmaksi tuntuu vaan menevän.

pitemmittä puheitta, mitä tekisitte, jäisittekö vai lähtisittekö?

Eipä tossa pahemmin taida vaihtoehtoja olla. Mustasukkaisuus tollasena on selvä sairaus, joka ei suinkaan vähene tosta, vaan lisääntyy kuukausi kuukaudelta, vuosi vuodelta. Jos toinen tonkii puhelimet ja yksityiset kommentit sun muut, on hänen puoleltaan luottamus täysi nolla. Ei noin mustasukkaisen kanssa VOI olla tulevaisuutta. Tai sitten se tulevaisuus on sama kuin maanpäällinen helvetti.

Kyllähän se valitettavasti on niin, että mustasukkaisuus on piirre, jota on vaikea muuttaa ihmisestä ja sillä on tosiaan taipumus vain pahentua vuosien mittaan. Esimerkkinä tästä mun setä, joka vielä kaivelee vaimoonsa liittyviä asioita jotka on tapahtunut yli 30v. sitten.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Pitemmittä puheitta:
Eipä tossa pahemmin taida vaihtoehtoja olla. Mustasukkaisuus tollasena on selvä sairaus, joka ei suinkaan vähene tosta, vaan lisääntyy kuukausi kuukaudelta, vuosi vuodelta. Jos toinen tonkii puhelimet ja yksityiset kommentit sun muut, on hänen puoleltaan luottamus täysi nolla. Ei noin mustasukkaisen kanssa VOI olla tulevaisuutta. Tai sitten se tulevaisuus on sama kuin maanpäällinen helvetti.

no näin minäkin olen ajatellut. :( ihmettelen vaan että miten se muuttu tollaseks yht äkkiä. naimisiin menostamme lähtien on ollut noin mustasukkainen, vaikka luulis että sillonhan sitä vasta luottas! ja mitä mä olen tehnyt että se luottamus on noin vaan hävinnyt kuin pieru saharaan... ei ymmärrä ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Kyllähän se valitettavasti on niin, että mustasukkaisuus on piirre, jota on vaikea muuttaa ihmisestä ja sillä on tosiaan taipumus vain pahentua vuosien mittaan. Esimerkkinä tästä mun setä, joka vielä kaivelee vaimoonsa liittyviä asioita jotka on tapahtunut yli 30v. sitten.. :/

meillä mies kans kaivelee vanhoja kuin joku ämmä, prkle! vittuilee ihan tyhmistä jutuista millä ei luulis olevan mitään merkitystä mihinkään...

Jos kärsii patologisesta mustasukkaisuudesta, niin ainoa keino päästä eroon tai hallita sitä on terapia. Jos ei mene terapiaan tai yritä muuttua tosissaan, se vaan pahenee ja pahenee..

Yhteistyössä