Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvokaa mitä tehdä..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvokaa mitä tehdä..

Vieras
Mulla todettiin eilen keskenmeno rv5 vuodon ja hcg:n laskun alettua. Sain vain tiedoksi että kohdunulkoista raskautta ei voi vielä poissulkea, Verikokeella ja ultralla sitten tiistaina kuulemma selvitellään lisää.
Mulla on kuitenkin nyt alkanut olemaan erittäin tukala olo.. En pysty kunnolla istumaan enkä makaamaan pitkiä aikoja kun kovat kivut alkavat ala ja ylävatsalla. Tuntuu kuin munasarjat olisivat täyteen puhalletut , vatsaa painaessa säteilee kipu koko vatsan alueelle ja vatsassa on kramppeja. En kuitenkaan vuoda hulahtamalla vaan vaikuttaa normaalikuukautisilta. Vessassa käynti sattuu...Pissalla käynti tuntuu repivät jotain mukanaan.. isompi hätä tuntuu olevan vielä vaikeampaa toimittaa.
Hartiapistoksesta mulle kerrottiin mutta ei tämä mielestäni ole hartiapistosta, vatsa on vain todella outo, turvonnut ja kipuilee. .. :( Voisiko tämä olla kohdunulkoinen kuitenkin?

Mulla todettiin eilen keskenmeno rv5 vuodon ja hcg:n laskun alettua. Sain vain tiedoksi että kohdunulkoista raskautta ei voi vielä poissulkea, Verikokeella ja ultralla sitten tiistaina kuulemma selvitellään lisää.
Mulla on kuitenkin nyt alkanut olemaan erittäin tukala olo.. En pysty kunnolla istumaan enkä makaamaan pitkiä aikoja kun kovat kivut alkavat ala ja ylävatsalla. Tuntuu kuin munasarjat olisivat täyteen puhalletut , vatsaa painaessa säteilee kipu koko vatsan alueelle ja vatsassa on kramppeja. En kuitenkaan vuoda hulahtamalla vaan vaikuttaa normaalikuukautisilta. Vessassa käynti sattuu...Pissalla käynti tuntuu repivät jotain mukanaan.. isompi hätä tuntuu olevan vielä vaikeampaa toimittaa.
Hartiapistoksesta mulle kerrottiin mutta ei tämä mielestäni ole hartiapistosta, vatsa on vain todella outo, turvonnut ja kipuilee. .. :( Voisiko tämä olla kohdunulkoinen kuitenkin?

Kun kerran olet oikeasti kipeä, niin eipä varmaan tähän aikaan muuta kuin ensiapuun.

• Tykkää
Reactions: Wolt
Onko sulla joku seurana just nyt?

On mies kotona mutta nukkuu jo. Tarvittaessa tietty herätän. Kyllä vähän jännittää et mitä oikein on meneillään, pitäisköhän mun soittaa sinne naistenpolille ja kysyä neuvoa etten psyykkaile täällä ihan hirveesti. Ei tässä kyl nukkuakaan pysty kun olo on kun ilmapalloja ja vatsa kramppaa ikävästi vähän väliä. Krampit ja turvotus on ylävatsalla siis navan yläpuolella. Vatsa on niinkuin olisi kasvanut pari kokoa lisää eikä mitkään housut tunnu mukavilta jalassa :( ihan kun olisi ilmaa puhallettu koko vatsa täyteen. Tuntuu ikävältä mutta viel ainakin siedettävältä. Pakko soittaa sinne polille koska oikeesti pelottaa toi kohdunulkoinen, jos tuolla on räjähtämäisillään jotain...

Yhteistyössä