Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aa

Vieras
Asun kerrostalossa ja nyt on noin viikon ajan kuulunut joka päivä koiran haukkumista ja ulvontaa aamusta iltaan. Ääni tulee luultavasti toisesta rapusta, mutta ei hajuakaan asunnosta.
Haukkuminen ei minua haittaa, mutta käy koiraa sääliksi :(
Itsekin omistan kaksi koiraa ja haluaisin, että joku tulisi kertomaan jos ne täällä haukkuvat poissaollessani... Yritänkö käydä kuuntelemassa löydänkö oikean asunnon vai mitä teen? Pelkään vaan että omistaja ottaa sen niin, että valitan vaikka kyse on OIKEASTI vain koiran hädästä :/
Nytkin se tuolla ulvoo...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laita lappu rappuun, että "Tiesitkö, että koirasi ulvoo kotona aamusta iltaan."

Täällä asuu monia, joilla on koira joten lappu ei välttämättä mene oikeaan osoitteeseen... Siitä olen kyllä aika varma että sen täytyy tulla viereisestä rapusta koska kun omassa rapussa kuljen ei kuulu mitään..

Alkuperäinen kirjoittaja Casper:
Koiraihmisenä kyllä puuttuisin pikaisesti. Koiralla on selvästi huono olla.

Juu varmaankin eroahdistusta, ihmettelen vaan ettei siihen ole kukaan lähinaapuri puuttunut koska kuuluu tännekin niin selvästi!

Juttele asiasta naapurien kanssa. Joku samassa rapussa asuva varmaan tietää,
kenen koira ulvoo. Jos ei ole ulvonut lainkaan aiemmin ja nyt viikon, tulee mieleen,
olisiko omistaja voinut saada sairaskohtauksen. Asiasta voi ilmoitella
isännöitsijätoimistoonkin.

Joo, koita paikantaa, tai vie sinne toiseen rappuun lappu, että koira ulvoo ilmeisesti yksin. Eroahdistus on paska homma, kun sitä itse ei tiedä, Meillä oli joku natsi naapurina, ja ykskaks eräänä iltana tuli lappu postiluukusta: ''Jos ei koiran ulina lopu, ilmoitamme eläinsuojeluun. Koira ulvoo päivisin. Tylsää, koska me ei tosiaankaan tiedetty sitä piirrettä hurtassamme ennen sitä. Eli mukava lähestymistapa olis plussaa. Jäi itsellä niin paha maku suuhun sen jonkun nimettömän naapurin toimesta.

Alkuperäinen kirjoittaja hippula:
Joo, koita paikantaa, tai vie sinne toiseen rappuun lappu, että koira ulvoo ilmeisesti yksin. Eroahdistus on paska homma, kun sitä itse ei tiedä, Meillä oli joku natsi naapurina, ja ykskaks eräänä iltana tuli lappu postiluukusta: ''Jos ei koiran ulina lopu, ilmoitamme eläinsuojeluun. Koira ulvoo päivisin. Tylsää, koska me ei tosiaankaan tiedetty sitä piirrettä hurtassamme ennen sitä. Eli mukava lähestymistapa olis plussaa. Jäi itsellä niin paha maku suuhun sen jonkun nimettömän naapurin toimesta.

Jos olisin ihan varma mistä asunnosta se tulee niin kävisin kyllä ystävällisesti kertomassa... mutta kun varmuutta ei ole.
Olipa teille inhottava naapuri!
Pitää varmaan viedä toiseen rappuun se lappu ja kirjoittaa että jonkun koira ulvoo ja haukkuu koko ajan... Toivottavasti ei tosiaan omistajalle ole jotain sattunut!

Yhteistyössä