mitä tekisitte tässä tilanteessa : äitini loukkaantui verisesti..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
.. ja tarina menee näin : tarvitsimme matkarattaat. äiti soitti sitten innoissaan, että joltain hänen tutultaan saa ilmaiseksi "vanhat, mutta siistit ja vähänkäytetyt rattaat". no, otimme ne kun tarvitsimme aika nopeaan yhdelle reissulle, mutta nyt nyt sitten ostin uudet koska.. mistä aloittaisin ? nämä 80-luvulta peräisin olevat rattaat nitisevät & natisevat & kolisevat, selkänojaa ei saa taakse, turvaremmiä ei ole, kuosi on melko kamala ja kankaassa on homepilkkuja :( äiti murjottaa minulle, kun törmäsi meihin uusien rattaiden kanssa. mitä teen ? mitä olisitte tehneet minuna ?! olenko huono ja snobi ihminen? :headwall: :headwall:

Mulle olis aivan sama murjottaisko mun äiti vai ei. Oma häpee hälle, jos tuollaisesta suuttuu :xmas:
En mäkään käyttäis jotain ikivanhoja paskoja rattaita, vaikka ilmaiseks saisinkin :whistle:

Sano äitilles että sulla on oma elämä ja sillä oma ja on aika tiukkis jos loukkaantuu moisesta. Mun anoppi kans kantoi esikoisen aikana kaikkea ihme tavaraa meille, mm. 80-luvun lopulta peräisin olevan, kirpparilla 2euroa maksaneen auton turvaistuimen... ymmärsi lakata tuomasta kun huojmas, ettei käytetty niitä sen kamoja koskaan.

jos ne rattaat olisivat paremmassa kunnossa, jos lapsi ei uhkaisi jatkuvasti nousta pystyyn & tippua kun remmejä ei ole olisin pitänyt ne ilomielin !!!! karmeasta kuosista huolimatta... kun ei tässä mtn hienoja kuitenkaan tarvita. himoitsin niitä pinkkejä hello kitty-rattaita, mutta tyydyin viidenkympin ruskeisiin "halpiksiin" :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Mitä tarkoitit, että hän törmäsi teihin kun teillä oli uudet rattaat? Etkö sä sanonut suoraan, ettet pitänyt niistä vanhoista rattaista ja että hommaatte uudet?

en ehtinyt :( äidin piti tulla seuraavana päivänä kahville ja olisin silloin kertonut kasvokkain asiasta, näyttänyt ne uudet rattaamme

Mun täytyy nyt vaan todeta, että ei varmaan äiti, eikä anoppikaan uskaltais ees tuoda tollasia rattaita mulle :snotty:
Ajatus hyvä tottakai, mutta luulis ny äitisi tajuavan, että toteutus ei nyt "ihan" toiminut...

ei olisi pitänyt ottaa niitä alunperinkään ! :headwall: se reissu vain oli edessä ja sillä hetkellä ei ollut varaa mihinkään ylinmääräiseen ( kuten matkarattaat), ilmaiset matkarattaat tuntuivat pelastukselta :/

Itse vetoaisin tuohon, ettei matkarattaissa ole turvaremmejä, joten lapsen putoamisvaara on todellinen. Niin ja toisena perusteluna käyttäisin tuota hometta. Kenelläkään ei liene sanomista, jos kyseessä lapsen turvallisuus ja terveys.

Yhteistyössä