Mitä tekisitte tällaisessa tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Melissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Melissa

Vieras
Mun kaverilla on lapsi (5v) narkomaanimiehen kanssa. Nyt kamulla on uus mies ja heille tulossa vauva.

Ennen tää kamu ei antanut oikein milelellään lapsen mennä isänsä tykö, mut nyt antaa!

Lapsi on joka toinen viikonloppu isällään (tai siis isä huitelee missä sattuu, tekemässä keikkaa, automurtoja siis, välittää varastettua tavaraa yms, piikittää itteensä, en tiiä mitä mut olen kuullut et hällä aina neulat mukana)
Siis se lapsi on sit sen miehen vanhan mummon kanssa aina, kun se ukko huitelee ties missä.

Mulla tekee niin pahaa, kun se laps sinne annetaan...
Kamu vaan jeesustelee et se hein tyttö tykkää niin olla iskällä.
Todellisuudes se on kyllä niin, et se ite pääsee hetkeks oleen rauhassa ja meneen niinku tykkää. No, kohta niille syntyy se vauva, saas nähä mitä sit tapahtuu.

Mut mun tekis niin mieli ilmottaa tosta jonnekkin. Mut minne? Ja mitä te muut tekisitte? Kun se lapsi on ihan hukassa ja ongelmainen. Sääli sitä käy.

No on kyllä aika outoa mun mielestä. Siis hyvähän se on että lapsi näkee isäänsä, mutta tuollaisessa tapauksessa itse ainakin haluaisin valvotut tapaamiset, enkä kyllä yöksi päästäisi kovin mielellään.

Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
ilmoita soskuun, ne kyllä selvittää onko tarpeen sitten lastensuojeluilmoitus tehdä.
paljon on vastaavaa, ikävä kyllä :(

No kun sitä nä tässä mietinkin, että ei kai niitten mielestä mitään hätää, kun se tyttö kumminkin sen isomummonsa kanssa on, sillävälin kun isänsä tekee mitä sattuu.
Säälittää niin kovasti.

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
No on kyllä aika outoa mun mielestä. Siis hyvähän se on että lapsi näkee isäänsä, mutta tuollaisessa tapauksessa itse ainakin haluaisin valvotut tapaamiset, enkä kyllä yöksi päästäisi kovin mielellään.

Samaa mä olen sanonut. Mut kamu vaan väittää, et hyvä sen siellä on kun siel on se isomummo.
Silti mä en hyväksy, et tää kamuni tietää et lapsen isä vetää ties mitä mömmöjä, niin antaa sen ees siellä isomummon kanssa olla. Mä vaatisin ehdottomasti kanssa valvotut tapaamiset!!!

Olen varma.
Ihan on töttöröö usein kun näkee. Ja tunnen hänet itsekin. Oikeestaan joka perjantai lähtee Turusta kuulemma hakemaan "viikkolääkkeensä" Senki tiedän et ilmeisesti käyttää subutexia suonensisäisesti.
Ja on ihan yleisesti tiedossa että kauppaa mm. varastettua tavaraa.

Alkuperäinen kirjoittaja Melissa:
Olen varma.
Ihan on töttöröö usein kun näkee. Ja tunnen hänet itsekin. Oikeestaan joka perjantai lähtee Turusta kuulemma hakemaan "viikkolääkkeensä" Senki tiedän et ilmeisesti käyttää subutexia suonensisäisesti.
Ja on ihan yleisesti tiedossa että kauppaa mm. varastettua tavaraa.

Tee ilmoitus lastensuojeluun ja tällaisessa tapauksessa mä ainakin tekisin nimettömänä ettei sit jälkeenpäin tule ongelmia omalle perheelle. Yleensä en tykkää että nimettömänä tehdään mutta sen verran kokemusta on narkkareista että ne voi keksiä ihan mitä vaan kostoksi.

Todellisuudes se on kyllä niin, et se ite pääsee hetkeks oleen rauhassa ja meneen niinku tykkää. No, kohta niille syntyy se vauva, saas nähä mitä sit tapahtuu.

Nyt olet kyllä ymmärtänyt ihan väärin. Tässä äiti vain kuten aina ajattelee vain lapsensa parasta. Tällä kertaa myös poikkeuksellisesti lapsen isääkin ja kun sekä lapsen paras että isän paras toteutuu niin äiti pyyteettömästi antaa lapsensa isälle. Takana ei voi mitenkään olla mikään sellainen syy että äiti haluaisi olla rauhassa tms, silloinhan lapsen paras ei toteutuisi eikä äiti ajattelisi lapsensa parasta vaan omaa parastaan ja sehän on mahdotonta.

Alkuperäinen kirjoittaja SeitsemänVuodenSelibaatti:

Nyt olet kyllä ymmärtänyt ihan väärin. Tässä äiti vain kuten aina ajattelee vain lapsensa parasta. Tällä kertaa myös poikkeuksellisesti lapsen isääkin ja kun sekä lapsen paras että isän paras toteutuu niin äiti pyyteettömästi antaa lapsensa isälle. Takana ei voi mitenkään olla mikään sellainen syy että äiti haluaisi olla rauhassa tms, silloinhan lapsen paras ei toteutuisi eikä äiti ajattelisi lapsensa parasta vaan omaa parastaan ja sehän on mahdotonta.

Ai joo niin. Näinhän se olikin!

Yhteistyössä