mitä tekisitte mun tilanteessa? tuli kutsu työhaastatteluun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mai"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mai"

Vieras
asun rovaniemellä ja olen ollut pitkään työttömänä. ongelmia on kaksi:
1. pieni poikani pitäisi saada hoitoon siksi aikaa kun menen haastatteluun
2. minulla ei ole varaa matkustaa eikä laittaa poikaa maksulliseen hoitoon.

työhaastattelu on etelä-suomessa. kukaan ei voi ottaa poikaa enkä voi lainata keneltäkään rahaa. mikä neuvoksi? jatkuuko kurjuus taas.. :(

Mikä on motivaatiosii päästä siihen työhön? Jos saat ja otat sen työn niin luonnollisesti joudutte muuttamaan. Oletko siihen muutokseen valmis?
Eikö pojalle löytyisi vaikkapa naapuri tai tuttu joka voisi katsoa sitä päivän verran? Edes pieni maksua vastaan?

[QUOTE="vieras";24987051]Mikä on motivaatiosii päästä siihen työhön? Jos saat ja otat sen työn niin luonnollisesti joudutte muuttamaan. Oletko siihen muutokseen valmis?
Eikö pojalle löytyisi vaikkapa naapuri tai tuttu joka voisi katsoa sitä päivän verran? Edes pieni maksua vastaan?[/QUOTE]

olen erittäin motivoitunut ja todella haluan tämän työn.
olemme valmiita muuttamaan pois täältä. ei ole varaa antaa rahaa, koska muuten näemme nälkää ja sitä en halua. en luota naapureihin ja tuttuihin. kavereita ja sukulaisia ei ole täällä.

Jos otat lapsen mukaasi? Selität tilanteen. Kertoo jo paljon(työhaastattelijalle), että olet todella motivoitunut saamaan kyseisen työn kun kerran lapsenkin joudut raahaamaan mukaasi

Miksi asut Rovaniemellä, jos tarvittavat kiintopisteet elämässä ovat muualla? Olisiko työhaastattelupaikkakunnalla joku tuttu, joka voisi haastattelun ajan hoitaa lasta?

[QUOTE="vieras";24987066]Työkkäri korvaa matkakulut työhaastatteluun. Selvitä etukäteen, mitä tietoja tarvitset.[/QUOTE]

mutta eikö työkkäri korvaa matkakulut vasta kun olen käynyt haastattelussa?

[QUOTE="mai";24987191]mutta eikö työkkäri korvaa matkakulut vasta kun olen käynyt haastattelussa?[/QUOTE]

Sitten sossuun mars mars. Pyydät rahat lainaksi niin että pääset haastatteluun. Maksat sitten takas sossuun kun saat rahat työkkäristä!

Yhteistyössä