Mitä tekisitte minun tilanteessani? Kaipaan kiperästi apua, viisaita sanoja, tukea...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Musertunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Musertunut

Vieras
Mieheni on ollut minulle vuosi sitten uskoton: ei pettänyt fyysisesti, mutta lähetteli varsin intiimejä tekstiviestejä erään naisen kanssa. Erosimme, mutta palasimme lopulta yhteen.

Luonnollisestikaan en luota mieheen ainakaan kovin paljoa, vaikka hän on ollut viime kuukaudet kunnolla. Mieltäni on kalvanut epäilys kuitenkin koko tämän ajan, ja maanantaina katsoin hänen puhelimensa viestilaskurin. (Hän ei tietenkään säästäisi mitään epäilyttäviä lähetettyjä tai saapuneita viestejä.) Tarkistin viestilaskurin jälleen viime yönä, ja lähetettyjä oli 30 enemmän kuin maanantaina.

Tämä on epätyypillistä miehelle, koska ei yleensä juurikaan tekstaa kenenkään kanssa; silloin tällöin laittaa viestin isälleen tai äidilleen. Tivasin asiaa, ja mies kielsi tekstailleensa kenenkään naisen kanssa. Yritti muka kovasti pohtia, kelle olisi noin monta viestiä parin päivän aikana lähettänyt.

Mä en uskonut. Olen ihan hajalla. Taasko alkaa erorumba, yksinäisyys, totuuden iskeytyminen vasten kasvoja kun on taas päässyt jaloilleen ja alkanut uskoa, että ehkä me sittenkin olemme loppuelämämme yhdessä, ehkä mies sittenkin on todellakin muuttunut.

Onko mulla vaihtoehtoja? Millä mä saan totuuden selville? Mies ei kertoisi totuutta, jos olisi tehnyt jotain - sehän tässä raastavinta onkin. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:
siis pelkästään siksi haet eroa että miehesi on viestitellyt jonkun naisen kanssa? :o
Onko liitto muuten ok?

En ole nyt hakenut eroa. Mutta aiemmin erosimme juuri sen vuoksi, että mies kusetti minua niin pahasti ja viestitteli intiimejä viestejä toiselle naiselle, yhteiselle tuttavallemme. Palasimme kuitenkin yhteen, koska minun mielestäni tuo ei ole syy lopulliseen eroon. Nythän en tiedä, onko viestitellyt jonkun naisen kanssa taas vai mistä nuo viestit ovat kertyneet.

On aina helppo jeesustella, että kannattaisi olla kyyläämättä ja luottaa puolisoon, typerä kommentti. Typerykset luottaa miehiin.
Ainakin aika ajoin on hyvä tarkistaa, kuinka paljon ne yrittää kusettaa. Voihan sitä tietysti kulkea laput silmillä ja uskotella, ettei minua petetä, mutta se on niiden hommaa, joilla ei ole omanarvontoa. Lähde pois tai etsi itsellesi samanlaista tekstailuseuraa.

No naiset voi samallalailla tehdä....ja tykkäisitkö itse että sinun puhelintasi kytättäis? Aukaisetko myös miehesi postit?

Mulle on aivan sama mitä naiset voivat tehdä, kun kyse nyt minun ja mieheni liitosta, jossa minä (nainen) en kuseta enkä petä.
Minun puhelintani saa kytätä, jos moiseen kokee tarvetta, mulla ei ole salattavaa. Tosin toki haluaisin tietää, miksi kokee tarvetta puhelimeni penkomiseen, eli haluaisin keskustella - kykenen kuitenkin olemaan rehellinen. En aukaise mieheni posteja.

Alkuperäinen kirjoittaja Musertunut:
No naiset voi samallalailla tehdä....ja tykkäisitkö itse että sinun puhelintasi kytättäis? Aukaisetko myös miehesi postit?

Mulle on aivan sama mitä naiset voivat tehdä, kun kyse nyt minun ja mieheni liitosta, jossa minä (nainen) en kuseta enkä petä.
Minun puhelintani saa kytätä, jos moiseen kokee tarvetta, mulla ei ole salattavaa. Tosin toki haluaisin tietää, miksi kokee tarvetta puhelimeni penkomiseen, eli haluaisin keskustella - kykenen kuitenkin olemaan rehellinen. En aukaise mieheni posteja.

eli haluat keskustella...otas nyt ukkos keskusteluun ja keskustelkaa.....vain puhuminen auttaa....ei salailu ja kyttäily ja epäilyt....

eli haluat keskustella...otas nyt ukkos keskusteluun ja keskustelkaa.....vain puhuminen auttaa....ei salailu ja kyttäily ja epäilyt....

Kertoisitko vielä, miten keskustella ihmisen kanssa, joka ei suostu puhumaan tai kertomaan totuutta?

Kertoisitko vielä, miten keskustella ihmisen kanssa, joka ei suostu puhumaan tai kertomaan totuutta?

kerrot miltä susta tuntuu ja mitä pelkäät ja asia vaivaa sinua niin...haluat saada selvitystä tilanteeseen...jos mies välittää niin kertoo kyllä.....jos ei välitä niin teillä ei ole asiat hyvin vaan teillä on ongelma

kerrot miltä susta tuntuu ja mitä pelkäät ja asia vaivaa sinua niin...haluat saada selvitystä tilanteeseen...jos mies välittää niin kertoo kyllä.....jos ei välitä niin teillä ei ole asiat hyvin vaan teillä on ongelma

Olen kertonut. Olen tehnyt kaikkeni. Mutta mies väittää, että ei ole tekstaillut kenenkään naisen kanssa ja että ei vaan muista, kelle on noin monta viestiä lähettänyt tässä parin päivän aikana - selitys ontuu, mutta millä repiä totuus hänestä? Ja kyllä, meillä on ongelma, mutta mahdoton sitä on yksin selvittää.

siis mikä on totuus? sinäkö sen päätät? Onko vain se totuus, minkä haluat kuulla tai uskot korvien välissä.Luottamus pula ja vainoharhaisuus ovat suurin syy erota

Selvitäppä asia puhelinyhtiöstä, meillä nimittäin poika oli kerran vastanut johonkin kyselyyn jonka jälkeen puhelin oli "kaapattu" ja lähetteli viestejä ihan itekseen.... puhelinyhtiöön soitettiin ja sieltä neuvottiin mitä pitää tehdä ja asia saatiin hoidettua.
Miehesi siis voi puhua totta ettei ole niitä viestejä lähettänyt.

lähipiirissäni on mies, joka toistamiseen jäi kiinni oikein vieraissa käymisestä. Oli tekstaillut paljon ja soitellut paljon kyseiselle naiselle. Kiisti kaiken, kun vaimo kysyi, mutta lopulta oli pakko myöntää.. Ensin myönsi vain vähän ja kiisti kaiken muun. Nainen tilasi puheluerittelyn, josta selvisi karu totuus. Mun järkeen ei mahdu, miksi yrittää vielä valehdella valehtelemisesta päästyään, kun kuitenkin tietää, että totuus tulee ilmi. Noh, tuossahan ne edelleen sinnittelevät, kulissit on pystyssä, mutta parisuhde aika hataralla pohjalla. Kyllä ihan perusasioita on tuo, että luottamaan pitää pystyä. Itse tilaisin puheluerittelyn, jos mies ei ole mitään väärää tehnyt, niin hän suostuu sen kyllä tilaamaan. Ja jos siitä ilmenee jotain, minkä on kiistänyt, niin lähtisin kyllä lopullisesti. Luottamus kun on suhteen perusta!

Alkuperäinen kirjoittaja Anni112:
lähipiirissäni on mies, joka toistamiseen jäi kiinni oikein vieraissa käymisestä. Oli tekstaillut paljon ja soitellut paljon kyseiselle naiselle. Kiisti kaiken, kun vaimo kysyi, mutta lopulta oli pakko myöntää.. Ensin myönsi vain vähän ja kiisti kaiken muun. Nainen tilasi puheluerittelyn, josta selvisi karu totuus. Mun järkeen ei mahdu, miksi yrittää vielä valehdella valehtelemisesta päästyään, kun kuitenkin tietää, että totuus tulee ilmi. Noh, tuossahan ne edelleen sinnittelevät, kulissit on pystyssä, mutta parisuhde aika hataralla pohjalla. Kyllä ihan perusasioita on tuo, että luottamaan pitää pystyä. Itse tilaisin puheluerittelyn, jos mies ei ole mitään väärää tehnyt, niin hän suostuu sen kyllä tilaamaan. Ja jos siitä ilmenee jotain, minkä on kiistänyt, niin lähtisin kyllä lopullisesti. Luottamus kun on suhteen perusta!

Miehellä prepaid -liittymä. :/

yritä vielä puhua miehesi kanssa. kai se jotain suostuu kertomaan, jotain sellaista,mistä voit noukkia varmoja päätelmiä rehellisyydestään tai epärehellisyydestä.

Yhteistyössä