mitä tekisitte meidän tilanteessamme?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matilda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

matilda

Vieras
päättäkäähän meidän puolesta, mitä itse tekisitte jos olisitte samassa tilanteessa.

minä, mies sekä 2.5vuotias poikamme haluamme mennä johonkin viettämään perheen kesken päivää, (asumme etelä-pohjanmaalla kurikassa) ja vaihtoehtoina olisi

1.puuhamaa jossa oltais koko päivän

2.muumimaailma josta sitten mentäis karibia kylpylään illaksi

ja illalla lähtisimme kotiin.matkaa on kumpaankin paikkaan paljon mutta matka ei tässä nyt ole vaivaksi.
pitäisi ajatella kummassa lapsen kanssa olisi mukavempaa ja kuinka lapsi jaksaa olla koko päivän menossa mukana.

jos tiedätte joitain toisia hyviä paikkoja mihin mennä niin ilmoittakaa ihmeessä. perustelkaa vastauksenne.. kiitos jo etukäteen!!

Mä kallistusin tohon muumimaailmaa sekä karibiaan. Jos koko päivän hemppasee puuhamaassa niin ei 2,5 vuotias jaksa. Mutta kun ensin menee rauhalliseen muumimaailmaan ja sit kylpylään niin jaksaa paremmin.

muumimaailmassa menee koko päivä.ei ehdi mihinkään kylpylään.varsinkin jos vielä matkaan pitää varata aikaa.puuhamaassa on kivaa pienillekkin.valitsisin sen itse tuon ikäisen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Puuhamaa.
Muumimaailma + kylpylä samana päivänä ois ainakin liikaa meidän lapsille.

peesaan tätä! Jos menis muumimaailmaan ja kylpylään, tarttis se jakaa kahteen päivään, muuten ei kyllä kylpyläreissusta tulis mitään, eikä siellä välttämättä ehtis ees oleen kunnolla...

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Puuhamaa.
Muumimaailma + kylpylä samana päivänä ois ainakin liikaa meidän lapsille.

peesaan tätä! Jos menis muumimaailmaan ja kylpylään, tarttis se jakaa kahteen päivään, muuten ei kyllä kylpyläreissusta tulis mitään, eikä siellä välttämättä ehtis ees oleen kunnolla...

Mä oon kanssa samoilla linjoilla. Ja ainakin meidän herra tarvis myös sinne kylpylään sen koko päivän, on sen verran vesipeto :D.

kun kerran asutte phjanmaalla,niin miks ette menis ähtärin eläinpuistoon tai kalajoenhiekkasärkille?Särkillä Sanifani kylpylä,Jukujukumaa ja upea biitsi.Ei menis koko aika vaan autossa istumiseen.

noista menisin puuhamaahan..siel pääsee uimaan kans.eikä tarvi välillä istua autoon.toisin sanoen pakkautua autoon.puuhamassa tuon ikäinen löytää jo kivaa tekemistä, varsinkin jos ei kovin arka.

Yhteistyössä