M
mimmi
Vieras
Mitä tekisit jos olisit viikon mies/nainen? tai toivoisit toisen ´joutuvan kokemaan vastakkaisen sukupuolen elämästä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:olisin veemäinen ämmä ja haukkusin KAIKKI![]()
nyt menen oikeesti nukkumaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:Itse jos saisin olla mies viikon kuseskelisin ympäriinsä seisaltaan, ja mun puolesta miehet sais kokee menkat ( ja sen kiukutuksen ) + raskausajan ison mahan kanssa ja siihen liittyvän aamupahoinvoinnin ja mielialan vaihtelut, ja mitäs vielä...
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä3 harmaana:Runkkaisin ja pissisin seisaaltaan..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:Itse jos saisin olla mies viikon kuseskelisin ympäriinsä seisaltaan, ja mun puolesta miehet sais kokee menkat ( ja sen kiukutuksen ) + raskausajan ison mahan kanssa ja siihen liittyvän aamupahoinvoinnin ja mielialan vaihtelut, ja mitäs vielä...
Alkuperäinen kirjoittaja x:Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:Itse jos saisin olla mies viikon kuseskelisin ympäriinsä seisaltaan, ja mun puolesta miehet sais kokee menkat ( ja sen kiukutuksen ) + raskausajan ison mahan kanssa ja siihen liittyvän aamupahoinvoinnin ja mielialan vaihtelut, ja mitäs vielä...
todellakin..
Alkuperäinen kirjoittaja x:Alkuperäinen kirjoittaja x:Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:Itse jos saisin olla mies viikon kuseskelisin ympäriinsä seisaltaan, ja mun puolesta miehet sais kokee menkat ( ja sen kiukutuksen ) + raskausajan ison mahan kanssa ja siihen liittyvän aamupahoinvoinnin ja mielialan vaihtelut, ja mitäs vielä...
todellakin..
synnytyksen myös ehdottomasti