Mitä tekisit tilanteessani? Uskallanko lähteä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Lähdetään ihan siitä, kun olin peruskoulussa :D
Yläasteella ihastuin yhteen poikaan, joka oli luokallani ja seurustelimme varmaan puolisen vuotta. Tää poika oli tosi ujo ja sitten ei ollu mitään erityistä syytä miks erottiin, koulut loppu ja ei nähty toisiamme. Rakastin häntä palavasti ja se tunne on ollu mulla siitä asti. No sitte tapasin nykyisen mieheni, mentiin naimisiin, saatiin lapsia, joista nuorin reilu 10v. nyt.
No, noin kolme kuukautta sitten törmättiin sattumalta tän miehen kanssa julkisella paikalla. Huomasin hänet ja kävelin vaan pois ja hän jäi kyttäämään. Hälläkin oli siinä vaimo ja pari lasta... No sitten hän oli kaivanu mun numeron jostain ja laittoi viestin johon vastasin ja sitten nähtiin ja sitten soiteltiin lisää ja nähtiin taas, ihan julkisilla paikoilla eikä mitään kummempaa ole tapahtunut. Hän vaan sanoi että on rakastanut minua yläasteelta saakka ja ettei ole rakastanu ketään koskaan niin paljon. No, nyt hän sitten eilen soitti taas ja kertoi, että oli eronnut vaimostaan MINUN takia?????!!!!!????? siis täh?
No en tiiä mitä aatella. Meillä tosiaan nuorin lapsi reilu 10v. ja tässä arkea elellään. Mieheni petti mua joskus 6v.sitten kaverini kanssa enkä oo koskaan pystyny antamaan sitä anteeks. tässä vaan elellään mieheni kanssa "arkea"..seksiäkään ei ole meillä ollut viimeiseen neljään vuoteen ja tuntuu etten rakasta miestäni jne, mutta uskallanko rikkoa kaiken ja lähteä?

[QUOTE="vieras";26623508]Mieheni petti mua joskus 6v.sitten kaverini kanssa enkä oo koskaan pystyny antamaan sitä anteeks. tässä vaan elellään mieheni kanssa "arkea"..seksiäkään ei ole meillä ollut viimeiseen neljään vuoteen ja tuntuu etten rakasta miestäni jne, mutta uskallanko rikkoa kaiken ja lähteä?[/QUOTE]

Tässä syy siihen, miksi EHDOTTOMASTI lähtisin! Sä ansaitset onnea, et tuollaista arjen jakamista.

MUTTA unohda se lapsuudenrakastettusikin nyt ensi alkuun, älä ainakaan vakavaan suhteeseen ala. Lennosta vaihtaminen harvoin onnistuu kovin menestyksekkäästi. Elä ensin omilla jaloillasi, mieti mitä itse haluat, millaista elämää, millaisen suhteen jne. Se rakastettusi on yli 10 vuodessa voinut muuttua vaikka miten ja toisaalta ehditte tuntea aika lyhyen aikaa silloin nuorena. Joten älä sen varaan laske mitään suunnitelmia. Tutustukaa rauhassa uudelleen mutta selvitä ensin itsellesi mitä haluat, jos tämä mies vastaa sitä kuvaa niin hyvä!

Ikävä sanoa, mutta... Minusta aika sekopäälle kyllä kuulostaa jos SUN takia jättää vaimonsa, eihän se edes OIKEASTI tunne sua, olet ehkä joku harhakuva ja muisto nuoruudesta. Ei ihan jalat maassa kävele tuo kaveri...

No tossa tilanteessa eroasin vaikka toista miestä ei olisikaan. Ei suhteessa pidä olla lasten takia. Eli eroa vaan mutta älä nyt hirveitä odotuksia lataa uuden miehen suhteen, kannattaa ensin olla hetki itsekseenkin tai ettei ainakaan heti ryntää uuden kanssa asumaan jne. Voi myös olla että juttunne uuden kanssa ei toimisikaan mutta ei tossa sun nykyisessä suhteessa ole mitään järkeä...

Käsittele asiat erillisinä. Älä missään tapauksessa lähde nykyisestä suhteestasi tuon miehen takia. Lähde, jos suhde on huono. Elä sitten yksin riittävän kauan, että tiedät pärjääväsi ja saat asiasi kuntoon. Lisäksi sinun pitäisi saada käsiteltyä ero nykyisestä miehestäsi ennen kovin tiivisti suhdetta uuden miehen kanssa.

Jos taas uusi mies on niinkin arvaamaton, että vanhan ihastuksen kaupan pihalla nähtyään ja vähän tekstailtuaan ja soiteltuaan jättää vaimonsa, en kovin kevein perustein aloittaisi ainakaan kovin tiivistä suhdetta tuollaisen ihmisen kanssa.

Jos siis haluat erota nykyisestä ilmeisen huonosta suhteestasi, tee se. Jos et halua erota, yritä lämmittää suhde uudelleen. Sekin on mahdollista, jos haluatte sitä molemmat.

Mikäli päädyt eroon, katsele tilannetta uuden ihmisen kanssa ihan rauhassa. Vaikka ihastus olisi kuinka palava, pidä riittävän kauan etäisyyttä, että näet, mikä mies on miehiään.

Yhteistyössä