Mitä tekisit tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Siskon valmistujaiset tulossa ja ollaan menos koko perheellä sinne. Illalla olis sit tytöt lähdössä viihteelle ja mä niin haluaisin mukkaan. MUTTA! Mulla puolivuotias tyttö joka viihtyy aikahyvin tissillä varsinki yöllä. En oo käyny juuri missään tytön syntymän jälkeen yksin. Ja meillä vielä talon remppa projekti käynnissä sillon, eli menis yks hyvä työpäivä hukkaan siinä ku olisin sunntain iltapäivään saakka pois kotoa. Aika tiivis aikataulu mutenki siinä remppahommassa et saadaan kaik kuntoon ennen ku muutetaan. Vitsi ku vaikeeta päättää mitä tekis, olis niin kiva päästä pitkästä aikaa juhlimaan kunnolla!

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Mä menisin, mutta varaudu siihen, että tyttösi voi nostaa metelin, kun tissi ei olekaan paikalla ja joudut ehkä palaamaan kotiin aiemmin.

No juu vähän huono tulla aikasemmin kotiin ku matkaa noin 150km. Mies tulis lasten kans aikasemmin kotiin ja mä jäisin siskon luo yöksi. Mies ei halua jäädä sinne yöks vaan ajaa mielummin kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Mä menisin, mutta varaudu siihen, että tyttösi voi nostaa metelin, kun tissi ei olekaan paikalla ja joudut ehkä palaamaan kotiin aiemmin.

No juu vähän huono tulla aikasemmin kotiin ku matkaa noin 150km. Mies tulis lasten kans aikasemmin kotiin ja mä jäisin siskon luo yöksi. Mies ei halua jäädä sinne yöks vaan ajaa mielummin kotiin.

Kyllähän miehes nyt yhden yön pärjää, vaikka lapsi huutaiskin. Tuttia vaan ja pulloa tarjolle. Ja voihan kaikki mennä oikein hyvinkin. :)

Yhteistyössä