Mitä tekisit tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mysteerimikitin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja lähtisin:
Siis lasta ei voi ottaa mukaan aikaeron rasituksen ja pitkän lentomatkan takia? :/ Ei noi nyt ole mitään muuta kun tekosyitä. Mä oon kahden alle 3v:n kanssa istunut lentokoneessa yhteensuuntaan 34 tuntia ja aikaeroa perillä oli 9 tuntia :D Mukaan voi tietenkin ottaa jos haluaa, älä noita käytä tekosyynä. Mutta jos matkalla, siis siellä perillä, on vaikeaa lapsen kanssa ( vuoristokiipeilette, koskilaskette jne) sitten ymmärrän. Tai jos tarkoitus on bailata ja maata vaan rannalla, ymmärrän senkin että lapsen kanssa ei onnistu mutta sano sitten rehellisesti se syy ;)

En todellakaan lähtisi tekemään vuorokauden lentomatkaa yhdellä koneenvaihdolla villin 1,5-vuotiaan kanssa. Lapsi kun ei suostu istumaan hetkeäkään paikoillaan. Mikäs siinä, jos lapsi olisi sen luonteinen, että matkanteko olisi helpompaa. Ehkäpä näin onkin sitten hiukan vanhempana. Mutta hyvä että olet itse onnistunut reissaamisessa pienten lasten kanssa. ;)

Ja lisäksi kyseessä on todellakin sellainen matka, jolle lasta ei voi ottaa mukaan koska matka on kahdelle hengelle emmekä ole itse järjestämässä matkaa. Eli tässä ei ole mistään sen kummemmasta kyse.

Yhteistyössä