Mitä tekisit? Seurustelusta ja vaatimuksista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lemmetyinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lemmetyinen

Vieras
Tapaat kivan miehen netin kautta, tutustut ja ihastut. Tapaatte ja pikkuhiljaa teille kehittyy suhde, tosin etä-sellainen (välimatka n. 350 km). Muutaman kuukauden seurustelun jälkeen mies ilmoittaa, että jos et laihduta, suhde loppuu (ylipainoa reilusti), sillä hän ei ole ylpeä sinusta. Joka taas tulee ilmi esim. kaupungilla ollessa: ei halua pitää kädestä kiinni ja kävelee koko ajan pari askelta edellä... Muistaa kehua muita naisia (sinua ei) ja kertoo joka kerta kun olisi ollut pi**ua tarjolla...

Mitä tekisit, jättäisitkö ja jäisitkö?

Ei mua se haittais jos mies kehottaisi laihduttamaan. Mutta kyllä tuollainen uhkavaatimus on sen verran paha, että tuntuis ettei mies tosissaan must välittäisi. Sekä tuollaiset p*llu puheet kuuluu teinipojalle ei aikuiselle miehelle.

JSSAP!

Tästä on nyt aikaa noin 8 vuotta ja naimisissa olen nyt tuon kyseisen miehen kanssa :) Mietin silloin tosi kauan, että mitä teen... Päätänkö itse suhteen vain katsonko siihen saakka kunnes mies päättää ja otan vastaan ne muruset mitä mies on mulle valmis antamaan. En laihduttanut ja tuo ottikin ja kosi muutamaa kuukautta myöhemmin. Ei enää puhettakaan laihduttamisista, julkisella paikallakin oltiin ihan selvästi pari yms. Tilanne siis muuttui täysin. Nyt naimissa oltu viisi vuotta ja onnellisia ollaan. Vaikka pakko myöntää että hiukan kaihertaa nuo alun puheet...

Tässä iässä saman tilanteen tullessa kohdalle olisin toiminut toisin...

Yhteistyössä