Mitä tekisit jos tulisit yhden illan jutusta/yhdestä kerrasta raskaaksi tai kuulisit naisen tulleen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Jos ehkäisy olisi jollain tavalla pettänyt? Miettisitkö keskeytystä, pitäisitkö lapsen, kertoisitko raskaudesta miehelle jonka kanssa olit ja joka olisi lapsen isä?

Mitä miehenä sanoisit jos sinulle kerrottaisiin raskaudesta?

Mä en voi tehdä aborttia. En vaan voi.

Ja sen olen ainakin melkein kaikille kertonut ennenko olen panopuuhiin ryhtynyt. Ja todella, jos vahinko os sattunut, olisin kaivanut isän esiin ja antanut asian tietoonsa. Ihan vain siksi, että mun lapset ansaitsevat tiedon mahdollisista perinnöllisistä sairauksista.

Pyytäisin serkkua palauttamaan käytön jälkeen sinne antamani vauvantarvikkeet. Eiköhän tässä neljäskin menisi joukon jatkona, vaikka elämä menisikin aika sekaisin joksikin aikaa. Ja toki kertoisin miehelle, paitsi jos se olisi joku aivan sekopää missä tapauksessa en kylläkään tajuaisi minkä takia olen sille mennyt ylipäätään antamaan.

Mieheksi en osaa itseäni kuvitella. Miten sen ottaisi, voisi riippua aika paljon siitäkin onko lapsia ennestään. Jos tämä mies olisi näiden mun nykyisten lasten isä (eli mun eksä), niin tokkopa tuo olisi moksiskaan. Joku muu voisi olla kauhuissaan.

Mitäkö tekisin jos tulisin raskaaksi? No arvatenkin saisin lapsen!
Jos Suomeen kannattaa paperittomien tulla maailman ääristä tekemään lapsia ja loikoilemaan sossun syöttiläänä, niin eiköhän turvaverkko koppaa hellään huomaansa myös minut ja lapseni. Muuhan olisi vähintäänkin rasismia!

Tekisin abortin. Enkä edes kertoisi sille jätkälle, turha vaivata sen päätä sillä. Ehkä tehtyäni abortin, voisin vihjasta että on seuraavalla kerralla vähä varovaisempi...

Abortti on kamalaa. Monta km läpikäyneenä tietää että sikiö on jo yllättävän pienenä ihminen, ei mikään solymöykky. Eli ei aborttia todellakaan.
Alkaisin äidiksi ja kertoisin isälle, se on sekä lapsen että isän oikeus. Paitsi ehkä silloin jos isä olisi joku väkivaltainen narkkari yms. Tosin nyt mennään jo kauas todellisuuden skenaarioista...

Riippuisi ihan elämäntilanteesta. Jos lapsi sopisi kuvioon, tietenkin antaisin lapsen tulla, ja kertoisin isälle. Tai jos elämäntilanne olisi mahdoton lapselle, tekisin abortin, enkä hiiskuisi siittäjälle sanaakaan.

Yhteistyössä