Mitä tekisit jos treffeillä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eilen sattunutta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eilen sattunutta

Vieras
...jonkun puolitutun kanssa, tilanne johtais halailuun ja suukotteluun. Et kuitenkaan haluaisi mennä pidemmälle, mutta mies olisi painostava ja alkaisi syyttää sua kiusaamisesta kun et ole valmis menemään pidemmälle, jatkais vaan painostusta ja syyttelyä? Lähtisitkö pois vai suostuisitko toisen mieliksi?
Onko ylipäätään mahdollista harrastaa hellyyttä ilman pidemmälle menemistä miesten kanssa vai onko se siis vain kiusaamista?

Lähtisin pois.

Jos se ei miehelle sovi, niin helvetti soikoon olkoon sopimatta. Ei se nyt ainakaan innostumaan saa, kun toinen yrittää väkisin syyllistämällä saada pillua.

no ei kovin hyvin mee jos ensi treffeillä alkaa painostamaan.. En todellakaan edes harkitisisi ko henkilön uudelleen tapaamista, saatikka hänen mielikseen suostumista yhtään mihinkään, edes kahvikupposen juomiseen. NEVER!!!

En ole ehkä paras henkilö tähän vastaamaan, kun en ole käynyt treffeillä kuuteentoista vuoteen. Mutta en missään tapauksessa antaisi kenellekään, jos en itse haluaisi. Se, että pystyn omaa itsenäni kunnioittamaan, on paljon tärkeämpää kuin se, mitä joku mies minusta ajattelee.

Varmaan säikähtäisin joutuneeni menneisyyteen, nuoruusvuosille 1990-2000-luvuille. Ei kai aikuiset ihmiset näin toimi tai jos toimii, niin pysyisin kyllä kaukana...

Ilman muuta lähtisin pois ja lopettaisin kaiken yhteydenpidon, jos alkaa tuntua painostamiselta. Ikinä ei pidä suostua mihinkään vain toisen mieliksi. Siitähän ukko vain innostuisi entisestään painostamaan.

[quote="jees";23557817]lähtisin pois.

Jos se ei miehelle sovi, niin helvetti soikoon olkoon sopimatta. Ei se nyt ainakaan innostumaan saa, kun toinen yrittää väkisin syyllistämällä saada pillua.[/quote]

p e e s i !

Nuorempana suostuin vastaavassa tilanteessa ja edelleen vuosien jälkeen kyseinen tapahtuma ja ihminen ällöttää ihan hirveästi..Nyt aikuisena ja paremman itsetunnon omaavana lähtisin pois vastaavasta tilanteesta ja olisi ihan satavarmaa että ei tuollaisen henkilön kanssa nähtäisi uudestaan!

Joskus kyllä kaipaan sitä viattomuutta teiniaikana.. siis kun pojan kanssa todellakin saattoi vaan kävellä käsikädessä ja pussailla ilman että siitä johtopäätöksenä olisi ollut sänkyyn meneminen =) Meilläpäin ainakaan yläasteella pojatkaan ei olettaneet edes saavansa kuin vasta hyvin pitkän seurusteluajan jälkeen.

todellakin lähtisin vaan pois...kertoo aika paljon siitä minkä verran arvostaa itseään jos "suostuu toisen mieliksi". Siis tässä tilanteessa. Parisuhteessa sitten yritän kyllä innostua välillä jos en itse satu oikein haluamaan ja toinen haluaa hullun lailla...mutta se on ihan eri asia.

En tiedä mut tuli vaan niin paha olo kun toinen alkoi syyttää että pitää mennä loppuun ja ei saa kiusata. Kun luulin että vois vaan vaikka silitellä ja suukotella... En siis tosiaan tarkottanut kiusata.

Näin 3kymppisenä pitkästä aikaa sinkkuna olen tapaillut nyt monia miehiä eikä yksikään heistä ole odottanut seksiä ekoilla treffeillä. Tapailenkin kyllä vain herrasmiehiä, kohteliaita ja fiksuja tyyppejä.. Suukottelua ym. pientä toki on ollut, jos mies on ollut ihana. Nyt olenkin yhtä ihanuutta treffaillut jo enemmänkin <3

Ei tuollaisiin juntteihin pidä sekaantua!! Ei kai nyt helliminen todellakaan tarkoita automaattisesti seksiä VARSINKAAN uuden tuttavuuden kanssa. Siinä mistään kiusaamisesta ollut kyse, mies oli täys ääliö!

Siis jos sä oot antanu vähän silitellä ja semmosta, niin enpä yhtään ihmettele, että mies on hieman pettynyt, jos ei sulta saakaan. Ei tietenkään nyt säälistä kannata jaella itteensä, mut ehkä sun pitäis sitte kieltäytyä niistä hiplailuistakin, ettei toiselle tule väärää kuvaa tilanteesta. Asioista voi ihan suoraan puhua ennenkuin touhuilee yhtään mitään.. mitä sä haluat ja odotit tapaamiselta ja mitä toinen osapuoli. Mä oon monesti kysyny ett "milläs mielellä sä oot liikeenteessä" jne..

[QUOTE="...";23558017]Siis jos sä oot antanu vähän silitellä ja semmosta, niin enpä yhtään ihmettele, että mies on hieman pettynyt, jos ei sulta saakaan. Ei tietenkään nyt säälistä kannata jaella itteensä, mut ehkä sun pitäis sitte kieltäytyä niistä hiplailuistakin, ettei toiselle tule väärää kuvaa tilanteesta. Asioista voi ihan suoraan puhua ennenkuin touhuilee yhtään mitään.. mitä sä haluat ja odotit tapaamiselta ja mitä toinen osapuoli. Mä oon monesti kysyny ett "milläs mielellä sä oot liikeenteessä" jne..[/QUOTE]

Hei oikeesti millaisia miehiä te tapailette?!! Jotain keskenkasvuisia teinejäkö, jotka ei osaa pitää housuja jalassa?? White trash-juntteja?? Kyllä aikuinen, älykäs, hyvätapainen mies, joka kunnioittaa naisia osaa myös käyttäytyä EKOILLA treffeillä (ja elämässä muutenkin...) eikä jankuta tai painosta tai muuta älytöntä :O

[QUOTE="...";23558017]Siis jos sä oot antanu vähän silitellä ja semmosta, niin enpä yhtään ihmettele, että mies on hieman pettynyt, jos ei sulta saakaan. Ei tietenkään nyt säälistä kannata jaella itteensä, mut ehkä sun pitäis sitte kieltäytyä niistä hiplailuistakin, ettei toiselle tule väärää kuvaa tilanteesta. Asioista voi ihan suoraan puhua ennenkuin touhuilee yhtään mitään.. mitä sä haluat ja odotit tapaamiselta ja mitä toinen osapuoli. Mä oon monesti kysyny ett "milläs mielellä sä oot liikeenteessä" jne..[/QUOTE]

Höpö höpö. Ap:n raja kulki hiplailussa, se että koskee toiseen ei tarkoita sitten että pitää just sillä samalla sekunnilla antaa pilluakin.

Yhteistyössä