mitä tekisit ite tässä tapauksessa..vapusta kyse

PieniTytönTylleröinen

Aktiivinen jäsen
20.11.2006
6 764
1
38
mä olen jo sopinut että menen viettään kaverin luokse vappua,ja olun alkaen oli puhe että me mennään koko perhe, mutta nyt toi mies onki sanonut että ei kiitos sinne :| ja mä sit tokaisin vain että no mä meen isomman kanssa ainakin että jää sä sit ton pienemmän kanssa kotio tai niin kun mies sanoi että mentäskin sen siskon luokse |O

siis voi että niin otanko vaan ton isomman lapsen kainaloon ja jääkööt nuo kaksi sit omaan seuraansa...että voi taas ärsyttää kun ei suunnitelmista pidetä kiinni!!

Siis oletko sopinut kaverisi kanssa ilman että ensin olette miehen kanssa jutelleet mitä teette?
Me yleensä mietitään ensin yhdessä mitä tehdään ja sitten vasta sovitaan ulkopuolisten kanssa. Sun kirjoituksesta sai kuvan että mies on ollut vain statisti kun suunnutelmia tehty.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
No ettekö sopineet asiasta yhdessä? Ei kyläpaikkaa voi tollai vaihtaa, eikä varsinkaan lapsia erottaa.

no mustaki tuntuu että jos lapset eri paikoissa niin hieman outoo :/

ei me sovittu yhdessä, vaan mä ilmotin sen aisan vain miehelle..kun meillä ei mitn.muutakaan ohjelmaa..ja lapsia ei saada hoitoon

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
No ettekö sopineet asiasta yhdessä? Ei kyläpaikkaa voi tollai vaihtaa, eikä varsinkaan lapsia erottaa.

no mustaki tuntuu että jos lapset eri paikoissa niin hieman outoo :/

ei me sovittu yhdessä, vaan mä ilmotin sen aisan vain miehelle..kun meillä ei mitn.muutakaan ohjelmaa..ja lapsia ei saada hoitoon

Mukava tapa hoitaa asioita.

Nonniin.. Ja miehesi ilmoitti sinulle omasta suunnitelmastaan. Pata kattilaa soimaa!

Ja mitä siihen lasten erottamiseen tulee, niin eihän heitä tarvitse erottaa. Anna molempien viettää vappua isänsä kanssa.

No jopas on kumma ettei tollasista asioista sovita yhdessä...Kirjoitat aika vahvasti että olet omatoimisesti sopinut asiasta ja sit hieman niin kuin vaan ilmoittanut miehelle että näin tehdään. Mitäs jos kolikot olis toistepäin?

Alkuperäinen kirjoittaja Jepjep:

Nonniin.. Ja miehesi ilmoitti sinulle omasta suunnitelmastaan. Pata kattilaa soimaa!

Ja mitä siihen lasten erottamiseen tulee, niin eihän heitä tarvitse erottaa. Anna molempien viettää vappua isänsä kanssa.

no ei mies siihen taas suostu et mä lähtisin yksinäni kaverin luokse, ja hän jäis lasten kanssa...

mutta kerta meillä ei mitn.ohjelmaa ollut niin eikös se ollut kivaa kun järjestin ja olen jo sopinut kyläilystä kaverin kanssa,siellä olisi tuolle isommallekin lapselle kaveri ja mun kummityttö. ja siis meiän tuo pienempi olisi taas mun kaverin kummityttö :D

Alkuperäinen kirjoittaja juurikas:
No jopas on kumma ettei tollasista asioista sovita yhdessä...Kirjoitat aika vahvasti että olet omatoimisesti sopinut asiasta ja sit hieman niin kuin vaan ilmoittanut miehelle että näin tehdään. Mitäs jos kolikot olis toistepäin?

No eiköhän mies osaa siinä vaiheessa sanoa, että ei kiitos jos ei halua mennä. Ilmeisesti on kuitenkin aikaisemmin miehelle sopinut moiset suunnitelmat ja nyt sitten haluaa perua.

Ei kait auta muu kuin sopia miehen kanssa kumpi ottaa lapset mukaan?

no kun ne ei ole ikinä! ei tuo saa sovittua ikinä mitn. eikä keksi.

no kun ne ei ole ikinä! ei tuo saa sovittua ikinä mitn. eikä keksi.

Höpöhöpö, onhan hän nytkin sopinut siskonsa luokse menosta.

Ei se minusta mikään katasrofi ole vaikka eri paikkaan mentäiskiin, jos molemmissa paikoissa lapsille seuraa ettei yksin tarvitse könöttää. Muussa tapauksessa lapset samaan paikkaan. Sitten vappupäivänä koko perhe yhdessä vapputorille ja syömään tms.

Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Ei se minusta mikään katasrofi ole vaikka eri paikkaan mentäiskiin, jos molemmissa paikoissa lapsille seuraa ettei yksin tarvitse könöttää. Muussa tapauksessa lapset samaan paikkaan. Sitten vappupäivänä koko perhe yhdessä vapputorille ja syömään tms.

peesi!h´´

no juu ei kait se katastrofi olisikaan..tuolla miehen siskon luona olisi kyhllä semmonen 6v poika seurana..mutta eniten ärsyttää se että kun mä oon sopinut jtn.kivaa minkä luulin miehellekin sopivan,niin sithän sanookin yhtäkkiä et eikun mentäskin siskonsa luokse :/

ja tuo ihan vaan tyyliin kostoksi mulle....eikä hän ole sitäpaitsi edes kysyny siskoltaan vielä..olettaa vaan että ovat kotona ja voi mennä sinne...on toikin aika outoo

ja tuo ihan vaan tyyliin kostoksi mulle....eikä hän ole sitäpaitsi edes kysyny siskoltaan vielä..olettaa vaan että ovat kotona ja voi mennä sinne...on toikin aika outoo

No henk.koht. mä olen sitä mieltä, että miehet on outoja. Ei niitä voi koskaan oppia ymmärtämään. :kieh:

No henk.koht. mä olen sitä mieltä, että miehet on outoja. Ei niitä voi koskaan oppia ymmärtämään. :kieh:

siis mä oon aivan samaa mieltä! :kieh: ainakin tässä tapauksessa.

Yhteistyössä