Mitä tekisit idiootin miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keskiverto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

keskiverto

Vieras
Mitä tekisin miehen kanssa, joka arvostelee ja vertailee ulkonäköäni? Naiskuva hänelle on kehittynyt aiemman strippari-riippuvuuden myötä. Ja sehän sitten tekee normaaleista rinnoistani riippuvat, pepustani roikkuvan jne. Aiemmin kelpasi eksille tällaisenaan, nyt ei. Ja silti, kaikesta huolimatta tämä mies on kanssani ja sanoo rakastavansa. Että ottaisitko miehen joka rakastaa sinua "rumuudesta" huolimatta vai miehen, joka pitää oikeasti sinua kauniina ja seksikkäänä. V*ttu kun v*tuttaa, suoraan sanottuna. Lapsellinen pentu koko ukko. Mutta eroonkaan en ole päässyt. Se paukapää ei tajua, että se on maksanut niiden strippareiden näkemiseksi, ei se muuten mitään tosi kaunista ja hyväkroppaista noin vain saisi. Ellei niiden joukossa sitten ole joku yhtä tyhmä kuin minä.

Niin ja seksi on loistavaa, kaikesta huolimatta. Siksi en ole ukosta päässyt eroon.

Mä en usko että jaksaisin katsella tuollaista. Pari syytä:

1) Miehen mennyt "strippaririippuvuus" ei suoranaisesti kieli siitä, että olis hyvä ja tunnollinen isäkandidaatti...
2) Haluan miehen, jolle MINÄ olen parasta mitä on - ei niin, että mies kuitenkin haaveilee jostain muustakin!

Jos mies katsoo vain ulkonäköä, niin mihin sinä itse, sisimpäsi, jäi? Mä en oo koskaan osannut asettaa ulkonäkökriteerejä, vaan tutustunut itse ihmiseen. Kun sua nyt jo ottaa mies noin paljon päähän, sehän syö sua koko ajan eikä todellakaan ole mitään järkeä jatkaa suhdetta. Kuuntele itseäsi! Ja kyllä, sitä mahtavaa seksiä saa muualtakin ; )

Ei taatana pinnalliselta mieheltä vaikuttaa. En minäkään lasteni isäksi ottaisi saati puolisoksi. Hyväksyykö itsessään mitään poikkeavuuksia vai onko peilin edessä pullisteleva ulkonäkökeskeinen?. Vai kohdistuukin vaatimukset vain sinuun. Laitappa kuvaa siitä ällökkeestä.

Mitä sä sanot sille miehelle, kun vertailee sun ja jonkun stripparin ulkonäköä? Pitäisi sinunkin kaivaa jostain vähän itsetunnon rippeitä, ettet ala tuollaiseen. Itse en pystyisi kyllä nauttimaan seksistäkään, jos tietäisin, että mies surkuttelisi roikkurintoja ja -peppua tms.

Siis... strippari-riippuvuus varmaan tarkoittaa jonkinlaista seksiaddiktiota? Seksiaddiktio ei aina tarkota sitä, että nai kaikkea mikä liikkuu, vaan että seksuaalisuus on ylikorostuneen voimakas osa-alue elämässä. Siitä ei kokonaan parane, siis seksiaddiktilla seksuaalisuus on ylikorostunut, vaikka hän oppisi käsittelemän asiaa ja suuntamaan sen niin, että se on...no, en nyt keksi parempaa ilmausta kuin yleisesti hyväksyttyä. Se on kuitenkin parisuhteessa rankkaa, joten kannattaa miettiä, onko siihen valmis.
Mä tiedän, että maailmassa on paremman näköisiä naisia kuin minä, joten kyllä mies sen saa ääneen sanoa ja senkin, että olin 25 vuotta sitten laihempi, mutta sillä on merkitystä missä tilanteessa ja miten se sanotaan.
JOs suhteessa ei ole muuta loistavaa kuin seksi, kannattaa miettiä mikä elämässä on tärkeää. Jos taas kaikki on muuten loistavasti, seksikin, mutta joskus itsetunto saa kolauksia kun tulee ilmi, ettei ole fyysisesti miehen ihannenainen, kannattaa miettiä oko se mieskän nyt ihan omien ihannekuvien mukainen ja onko se edes parisuhteessa mahdoolsita löytää ihmistä joa olisi REHELLISESTI sitämieltä, että juuri minä olen se maailman upein ja täydellisin ihminen ulkoisesti.
Toisaalta hyvä seksi kantaa vaikeiden aikojen yli. KOkonaisuus ratkaisee, täydellista suhdetta ei ole.

Yhteistyössä