Mitä tekisin?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ellu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Ellu"

Vieras
Eli olen 25-vuotias yksinhuoltaja.. Aviomieheni kanssa erottiin puoli vuotta sitten, kun tulin raskaaksi toiselle miehelle (serkkuni) jonka kanssa olimme todella rakastuneita ja kaikki oli hyvin meidän elämässä, kunnes noin kuukausi sitten ilmeni että mieheni on laitellut selkäni takana äidilleni viestejä ja ovat ilmeisesti tavanneetkin kahvien merkeissä..Ja kaikenlisäksi nyt kusipää exäni haluaa yksin huoltajuuden minun lapsiini!!! Olen siis jäämässä aivan yksin, miten voin estää lapsieni menetyksen? ja kuinka saan nykyisen mieheni takaisin! Olen yrittänyt puhua tädilleni että puhuisi pojalleen järkeä, onhan meille kuitenkin tulossa oma ja yhteinen rakkauden hedelmä.. On jotenkin niin tyhjä olo. Mitä te muut palsta siskot tekisitte tässä tilanteessa?

Niin ja selvennän sen verran ettei siis kyseessä ole äidin siskon poika vaan isän puolelta. Ja äidillä on hieman jotain mielenterveys ongelmaa, eli ei ihan täysin elä tässä maailmassa.. Joo on aika kauniitten ja rohkeitten kuulonen, mut valitettavasti täyttä totta. Ja en ole koskaan ollut serkkuni kanssa mitenkään serkku tekemisissä...

[QUOTE="Vieras";25201197]Onpas sinulla melkoinen soppa... Serkullesi raskaana? Montako lasta sinulla siis on?[/QUOTE]

Ex miehen kanssa on 4 lasta. ja nyt siis viides tulossa.. On soppa joo, tuntuu että sekoittuu vaan entisestään.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25201196:
Mitä serkumpi, EI ole Suomessa ollenkaan herkumpi! ;)

Niinkuin jo kirjoitin ei olla koskaan oltu toisillemme serkkuja.. ei siis olla tunnettu lapsesta asti, nyt vasta tutustuin tätiini ja hänen kautta nykyiseen mieheeni.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25201199:
Ellu, josset oo koskaa ollu serkkus kaa koskaa serkku tekemisissä, nii ootteko kuinka usein nainut? ja ollut seksikumppaneita?

En usko että tähän kysymykseen vastaaminen auttaisi minua olennaisesti ongelmani ratkaisussa.

[QUOTE="Vieras";25201215]Onko tää sun serkkusi siis sinun äitisi kanssa vehdannut vai mitä ihmettä???[/QUOTE]

Niin ku täyttä varmuutta ei ole, onko siinä ollut jotain hämärää vai mitä? mutta kuitenkin minun selän takana ovat tavanneet ym. Mies on joskus sanonut kaikkea että onhan äitis tosi hyvin säilyny ikäisekseen ym kommentteja mut en oo ottanu nitä mitenkään vakavasti, mutta äitini voi tehdä mitä vaan.. Oli siltä tullu miehelle joku viesti et olis ihana jatkaa siitä mihin aamulla jäätiin.. tiiä sit mitä sekin tarkoitti?

Totean vain ennen kuin menen takavasemmalle, että luulisi aikuisen naisen tajuavan, että kenen kanssa saa vehdata ja kenen EI, vaikka kuinka äskettäin olisi ekaa kertaa tavannut... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25201261:
Totean vain ennen kuin menen takavasemmalle, että luulisi aikuisen naisen tajuavan, että kenen kanssa saa vehdata ja kenen EI, vaikka kuinka äskettäin olisi ekaa kertaa tavannut... :laugh:

No en kuitenkaan ymmärrä mitä väärää tuossa on? Eri asia jos oltais lapsesta asti tunnettu! Se nyt vaan oli rakautta ensi silmäyksellä, eikä siinä joutanu miettiä sukulaisuus suhteita. Enkä muutenkaan koe siinä yhtään mitään väärää, aito ja oikea ikuinen rakkaus ei ole koskaan väärin! saati kiellettyä niinkuin tuossa siihen viittaat!!!!

Yhteistyössä