Mitä tekisin nyt lasten kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolme lasta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolme lasta

Vieras
Lapset 6v 4v ja 2v. Meillä tilanne se että mies tekee yläkerrassa remonttia ja laspet ei saa sinne mennä. On noilla isommilla vaikeeta pysyä sieltä pois... Ulkona sataa, ei innosta sinne mennä. Videoita ei viittis koko päivää pyörittää. Leikit jo alkaa kyllästyttää.

Pitääkö lähteä uimahalliin tai hoploppiin? Vai onko kaikki siellä? HOPLOP maksais 26?, vähän kyllä kirpasee, mut onko sen arvoista?

Ehdotuksia mitä tehdä? Leipoo vois, mut.... ei nyt äitiä innostais sekään, kun sekin menee tappeluks, mä sekotan nyt, eikun mä, mä kaadan jauhot, mä sokerin, eikun minääää!!!!

Menkää ulos, ettehän te nyt herranen aika sokerista ole!! Kunnon kurakamppeet päälle ja menoksi. Lapsista on taatusti kivaa lotrata ja hyppiä vesilätäköissä.

Kun tulette ulkoa sisälle, niin keität lapsille lämmintä kaakaota ja jotain hyvää sen kaveriksi syötäväksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ov:
Menkää ulos, ettehän te nyt herranen aika sokerista ole!! Kunnon kurakamppeet päälle ja menoksi. Lapsista on taatusti kivaa lotrata ja hyppiä vesilätäköissä.

Kun tulette ulkoa sisälle, niin keität lapsille lämmintä kaakaota ja jotain hyvää sen kaveriksi syötäväksi.

Joo niin on. Noista isommista ainakin. Mutta toi pienin alkaa 10min jälkeen huutamaan syliin, syliin, mennään sisälle. Se ei viihdy ulkona yhtään. Joka kerta sama juttu kun ollaan ulkona. Ja asutaan siis ihan maalla, niin ei ole mitään leikkipuistoja tai muuta. No jos toi mies pitäis pienen tauon rempassa niin saisin pienimmän nukkumaan. sit vois isompien kans pelata, se ei yksinkertaisesti onnistu 2v kanssa. Tai muovailla.

Tää äiti vaan alkaa jo olemaan ihan kyllästynyt remonttilesken elämään. Ja noihin leluihin olohuoneen lattialla... Lastenhuone siis remontissa. Mua vaan kyllästyttää. Ja larset tappelee koko ajan...

Uimahalliin, ehdottomasti. On paljon kivempi kuin joku hoplop, josta saa teis mietkä norot ja täit ja kihomadot sun muut. Ja halvempi. Sen jälkeen vaikka noutoruokaa ja kotiin syömään (saa reipas iskäkin sitten sapuskaa nassuun kun on koko päivän ahkeroinut :) )

Yhteistyössä