Tyttö oli 5 päivää korkeassa kuumessa ja muidenkin oireiden perusteella epäilin sikaflunssaa, tyttö ei ikinä ole ollut näin kipeä näin pitkään. Viime torstaina aloin tuntea itsekin oloni kurjaksi, mutta mulla oireet on ollut ihan tavallisen flunssan (ei siis minkään influenssan) kaltaisia, tosin outoa on ollut tosi kamala olo ilman kuumeen nousemista. En siis oikein usko että meillä oli kyse sikainfluenssasta
No, anyway. Huomenna pitäisi mennä joko töihin tai sitten lääkäriin (saikkutodistus). Tuntuu tyhmältä mennä terveyskeskukseen tukkimaan päivystystä kun ei kerran hoitoa tarvitse. Töissä ehkä juuri ja juuri pärjäisin, mutta pelkään sairastuvani pahemmin ja toisaalta tartuttavani muut. Ja jos menen sinne terkkariin niin pitääkö mun soittaa etukäteen että "ehkä sikaflunssalainen tulossa". Äh, vaikeeta...
No, anyway. Huomenna pitäisi mennä joko töihin tai sitten lääkäriin (saikkutodistus). Tuntuu tyhmältä mennä terveyskeskukseen tukkimaan päivystystä kun ei kerran hoitoa tarvitse. Töissä ehkä juuri ja juuri pärjäisin, mutta pelkään sairastuvani pahemmin ja toisaalta tartuttavani muut. Ja jos menen sinne terkkariin niin pitääkö mun soittaa etukäteen että "ehkä sikaflunssalainen tulossa". Äh, vaikeeta...