Mitä tekemistä lapsiperheelle jyväskylän lähellä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin joo peukkula. Ei olla käyty, mutta olen vaan kuullut että kallis paikka siihen nähden mitä siellä on, mutta itsehän se on nähtävä ennen kuin tietää. Voihan se juuri teistä olla ihan mahtava paikka:)

Liikennepuisto Eeronkatu 15 , siellä uudet polkuautot .
Nokkakiven huvipuisto, sirkusmaailma Lievestuore,
Ihastuttava leikkipuisto Tulolantie Palokka, Uimaranta vieressä .

Alkuperäinen kirjoittaja villahousu:
Olikos se Jyväskylässä se joku Peukkula.. Ei kyllä mitään kokemusta millanen paikka on.

*muoks* täähän vaikuttaa ihan kivalta paikalta http://www.peukkula.fi/

Me käytiin tuolla 2 vuotta sitten, oli kyllä nimeltään Satumaa vissiin silloin. Ja mun yleensä "ihan tyhmä, ihan tylsää" silloin melkein 7-vuotiaani oli aivan myyty paikasta :D

Ähtäri on vähän liian sivussa kun ollaan helsingistä jyväskylään käväsemään... mutta lapsille olisi kiva pysähtyä jossain kunnolla, eikä ajaa ees taas vaan....

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Alkuperäinen kirjoittaja villahousu:
Olikos se Jyväskylässä se joku Peukkula.. Ei kyllä mitään kokemusta millanen paikka on.

*muoks* täähän vaikuttaa ihan kivalta paikalta http://www.peukkula.fi/

Me käytiin tuolla 2 vuotta sitten, oli kyllä nimeltään Satumaa vissiin silloin. Ja mun yleensä "ihan tyhmä, ihan tylsää" silloin melkein 7-vuotiaani oli aivan myyty paikasta :D

Mä vielä kehun, että näyttelijät olivat ihan loistavia ja näytelmät mitä esitettiin oli näin aikuisenkin näkökulmasta hauskoja :) Tosiaan en tiedä miten paikka on sen jälkeen muuttunut, mutta silloisen mukaan suosittelen ehdottomasti!

- Peukkula on kyllä jees, siellä menee vaikka koko päivä :)
- Nyrölässä Kallioplanetaario (ei ehkä ihan pienille)
- Ysitien lemmikki on kuppanen paikka mutta lapset tykkää, samoin tuo Nokkakiven huvipuisto

Peukkula on tosi kiva paikka, suosittelen, me käytiin siellä pari päivää sitten, lapset 6v ja 3v tykkäsivät tosi paljon. Siellä on sekä sisällä, että ulkona tekemistä, koko päiväksi riittää puuhaa.. :)

peukkula hyvä tosin kallis mutta kaikkihan maksaa,siellä erilaisia taloja esim peikkotalo jossa pimeaa ja saa leikkiä "kotia" peikkotalossa,noidantalo kaikkea kaameita noita juttuja,lumikin talo muistaakseni?karuselli,leikkirata,sisällä esityksiä,ruokailu,hyvä paikka me ollaan aina oltu uuvuksiin asti

Yhteistyössä