V
Vinksu
Vieras
Kaipaisin jotain erilaista sisältöä päiviin. Nyt tuntuu, että kotona oleminen on samojen laulujen lauleskelua, samojen kirjojen lukemista ja lelujen ihmettelyä minkä vauva malttaa seisomaharjoituksiltaan niihin keskittyä. Eli pääasiassa menen vauvan perässä paikasta toiseen ja olen valmiina ottamasn kopin kun lähtee kaatumaan johonkin suuntaan. Kerran viikossa käydän muskarissa ja perhekahvilassa sekä ruokakaupassa mitä tarvitsee. Ulkoilukaan ei näillä keleillä tunnu kovin houkuttelevalta kun vauva liikkuu konttaamalla ja rattaissa viihtyy sen aikaa kun nukkuu.
Vinkkejä kiitos! En tiedä onko osittain siitäkin johtuvaa kyllästymistä kun mies katselee olympialaisia joten minun ainut aika ilman vauvaa on päiväuniajat ja nekin menevät siihen, että äkkiä koitan siivota suurimmat sotkut.
Vinkkejä kiitos! En tiedä onko osittain siitäkin johtuvaa kyllästymistä kun mies katselee olympialaisia joten minun ainut aika ilman vauvaa on päiväuniajat ja nekin menevät siihen, että äkkiä koitan siivota suurimmat sotkut.