Mitä teillä syödään tänään?

Osasinkin odottaa sinulta jotain vastaavaa kommenttia.
Ei, kyllä minä teen myös salaatin - meillä vallitsee molempien puolisojen välinen tasa-arvo, joten vaimo ei ole aina automaattisesti se, joka tekee sen salaatin. ;)

Oho. :O

Seuraava arvaus olis ollut että vaimo tekee salaatin, keittää perunat ja hikoilee grillin ääressä sillä aikaa kun sinä ihailet miten Volvo kiiltää ja suunnittelet että minkäslaisen takalasitarran siihen seuraavaksi hankkisi...

Oho. :O

Seuraava arvaus olis ollut että vaimo tekee salaatin, keittää perunat ja hikoilee grillin ääressä sillä aikaa kun sinä ihailet miten Volvo kiiltää ja suunnittelet että minkäslaisen takalasitarran siihen seuraavaksi hankkisi...

Yleensä en juuri jaksa päänaukojiin paljon huomiota kiinnittää tai heidän vittuilustaan välittää, mutta nyt on ihan pakko kysyä?
Mitä sinulla on minua vastaan? Mikä on se syy, että olet aina aukomassa päätäsi?
Voin nyt luvata sinulle, että en enää mainitse automerkkiä (kun se sinulle on noin suuri ongelma) enää muuta kuin siihen liittyvissä ketjuissa.
Ihmettelen vain sitä, kun sinun mielestäsi ilmeisesti olen maailman paskin ihminen, josta ei ole mitään hyötyä kenellekään ja aloitukseni ovat niin syvältä - miksi sinun on edes tultava niihin räksyttämään?
Toisaalta ehkä se on jollekin kansaelävällesi palvelus, että saat purkaa sen minuun, etkä sitten ehkä ärjy niin paljon muille kanssaihmisillesi - kuitenkaan minun hommani ei ole olla psykologisi.
Sen palveluksen sinulta pyydän, että jos sinulla ei ikinä KOSKAAN ole minun ketjussani MITÄÄN positiivista sanottavaa, voitko olla sitten ihan hiljaa?
Tosin et sinä sitä palvelusta minulle tule tekemään - kun en varmaan sinun mittapuullasi ole edes ihminen.

Kolmosen herkkuruokaa: pikkuriisiä (couscous) ja hunajamarinoitua kanaa kera wokki vihannesten. Mies teki kun olin ite shoppailemassa. Mä jäin ilman wokki vihanneksia, kun oli pyytäny mun isän syömään...

[QUOTE="Vieras";26193725]No ei ole ainoa. Minäkin olen kyllästynyt jatkuvaan vittuiluusi milloin mistäkin aiheesta. Miettisit vähän.

Meillä syötiin tylsästi mannapuuroa ja ruisleipää.[/QUOTE]

Niinpä! Sitten tulee vielä urpoilemaan herneistä nenässä - vähemmästäkin.
Noh, omaa maata jalkojensa alta kaivaa.
Tuollaisella asenteella ei kovin pitkälle elämässä pötkitä - paitsi narsistit.
En ymmärrä, mitä kiksejä jotkut saa toisten ihmisten jatkuvasta mollaamisesta ja vittuilusta.

Poikkean nyt tästä mielenkiintoisesta ja kuumasta keskustelunaiheesta, mutta ihan OT: meillä oli lounaalla jämäperunamuussia ja kanakastiketta, päivälliseksi tortillalasagnea ja luumu/rypäle/paprikasalaattia aurajuustomuruilla.

Yhteistyössä