Mitä teillä syödään tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei millään jaksais tehdä yhtään mitään, vähän laiska ja huono päivä ollut. No, jos sais vaikka lasagnen aikaiseksi.... tai jos ei sitä jaksa niin sitten perinteinen makaronilaatikko...

Keitettyä riisiä,broilerinpihviä,currykastiketta ja fetasalaattia.Jälkiruuaksi kermaa ja riisipuuron jämät,vähän sokeria ja vaniliinisokeria ja kookosmaitoa ja kaikki kulhoon sekoitettuna.:) Tais olla maltanriisin tyyppistä tuo jälkkäri.

Karitsanpataa ja riisiä (lapset otti perunaa kun se menee paremmin niillä). Raejuustoa, tomaattia, kurkkua.
Iltaruoaksi lihapiirakkaa ja kasvissosekeittoa (lapset ei oikein perusta tuosta keitosta, mutta jos ne aikaa myöten tottuis).

Meillä syödään vain yksi kunnon ruoka, eli broileria ja riisiä (tehty uunissa). Annan aamupäivällä lapsille leivän ja hedelmän ja ruoka syödään usein vasta kahdelta. En jaksa kipata biojätteeseen koko ajan ruokia ja siksi olen pyrkinytkin antamaan sapuskaa kun suostuvat syömään, en sitä normia 5 ateriaa päivässä. Meillä on neljä ateriaa päivässä. Aamupala, välipala, ruoka, välipala ja iltapala.