Mitä teillä on suunnitteilla ostaa/tilata?

lauantaipussi

Aktiivinen jäsen
29.04.2008
2 565
0
36
Nyt kun kevät on kukkeimmillaan ja itse herännyt talviunesta, on sellainen olo taas että pitää laittaa sitä ja tätä ja kunnostaa ja rempata... :whistle:

Mulla ois toivelistalla:
Polkupyörä, ihan tavallinen, mielellään Jopo
Suihkulähde
Painepesuri
Mullat nurmea ja kasvimaata/kukkapenkkejä varten
Kasvihuone
Uima-allas, missä mahtuis jollainlailla jopa pulikoimaan (lapset ainakin)
Katos ulos, mielellään verkollinen
Uusia verhoja ja mattoja
Pari uutta valaisinta kattoon

Rempata pitäis:
Makkariin ja olkkariin uudet seinäpinnat
Katot maalata useasta huoneesta
Tyttöjen huoneeseen joku kaappi/hyllyjä
Terassin ovi vaihtaa

Mies on jo helisemässä mun kevätvillityksen kans :kieh: Onneks ymmärrän että kaikkea ei ehkä yhdellä kertaa kande ostaa ja laittaa...

Uusi pyykkiteline
Lakanat lasten sänkyihin
Eteiseen ja keittiöön matot (vanhoista joko näkee läpi tai sitten niissä on komiat isot reiät...)

Mutta kaikista eniten haluisin raivata koko talon ja heittää jokaisen tarpeettoman tavaran jätelavalla |O Ekaks vain pitäis "hävittää" mies jonnekin parin viikon ajaksi ettei nää mitä kaikkea "hyödyllistä" heitän pois...

Alkuperäinen kirjoittaja pat:
Uusi pyykkiteline
Lakanat lasten sänkyihin
Eteiseen ja keittiöön matot (vanhoista joko näkee läpi tai sitten niissä on komiat isot reiät...)

Mutta kaikista eniten haluisin raivata koko talon ja heittää jokaisen tarpeettoman tavaran jätelavalla |O Ekaks vain pitäis "hävittää" mies jonnekin parin viikon ajaksi ettei nää mitä kaikkea "hyödyllistä" heitän pois...

Ite aattelin kylmänrauhallisesti laittaa kyltin pihalle että "pihakirppis". :D
Varastoon ja siihen ulkopuolelle laitan esille tavaroita mistä luovutaan. Lomallahan tuo on hyvä päivystää kun ulkona olen takuulla muutenkin :)

Meille tulee ensin väliaikainen aita ja sitten pysyvä aita, aidan portti, hiekkalaatikko ja keinu.

Ne tulevat ajan kanssa, eli kun kaupunki hakkaa koivunsa ja kun tontilla nyt lojuvat kaadetut puut saadaan pois ja niin edelleen.

Ja kuisti pitää saada kukkakuosiin ja pitseihin, kun haen tekstiilit tädiltäni ja joku rakentaa sinne sellaisen säilytystila-penkki laitoksen.

Isomman pöydän ja tuolit parvekkeelle! :)
Sit olis kaikkea pienempää... Yhen taulun tarttisin olkkariin ja kenkätelineen eteiseen. Ja sitten alkaiskin olla nuo vauvahankinnat ajankohtaisia seuraavaksi! Sillä listalla onkin sitten kaikki tuplarattaista potkupukuihin...

Yhteistyössä