Mitä teillä oli tytöllä ristiäisissä päällä? Ja mistä vauvalle juhlamekko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "rinsessa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"rinsessa"

Vieras
Meillä oli tarkoitus laittaa mummin ostama valkoinen röyhelökauluksinen body ja valkoiset potkarit, mut tuo body on liian pieni :( Googlettelin vauvan ristiäisvaatteita ja tajusin että sehän on vauvan ensimmäinen oma juhla! Totesin potkarit liian arkisiksi (kuten moni muukin noissa keskusteluissa) ja päätinkin että haluan sellaisen kunnon prinsessamekon :) Harmi vain että oon niin myöhässä tän asian kanssa että en ehdi tilaamaan enää mistään, joten vaihtoehdoiksi jää Kappahl, Lindex, H&M, Anton&Nina ja Prisma ja Cittari..

Meillä on tämä:Mekko Punainen € 17,95 | Lindex online shop | tuotenro:6660658 mutta niin isossa koossa ettei sitä voi vielä käyttää :(
Mitä teillä on ollut tytöllä ristiäisissä päällä ja olisko kukaan bongannu jostain noista yllämainituista kaupoista mitään juhlamekkokandidaatteja?
Ajattelin käydä katsomassa jos täällä olis kaupassa näitä: Mekko - KappAhl, Muotia & Vaatteita verkossa
Kirkossa on tietenkin kastemekko, mutta kotona aion laittaa sen päälle vasta kun aletaan ottamaan kuvia

Meillä oli molemmilla tytöillä sama mekko. Ristiäiset olleet ihan tajuttomassa kesähelteessä ja ostin H&M:ltä sellaisen ihanan hennon valkoisen mekon missä on valkoisella kirjailtuja kukkia ja sitten samanlaiset röyhelöpikkarit. Niin ja valkoiset nilkkasukat pitsiröyhelöllä. Riittävän yksinkertaiset ja herkät minun makuuni, kun en mistään pitsiunelmista tykkää. :)

no ihan juhlamekko meilläkin oli. siis kastetilaisuudessa oli kastemekko ja se jälken vaihdettiin. liivimekon alla oli valkoinen pitsireunainen body ja valkoiset sukkahousut.
hm:ltä ehkä parhaiten löytyy?

Stockmann ratkaisee ongelman :) Sieltä olen aina löytänyt mekon kun muut paikat "pettävät". Ristiäisissä meillä oli tytöllä Name it:n satiiniunelma kokoa 56cm joten siltä merkiltä ainakin löytyy pieniä.

mekko ei ole välttis hyvä. vaippa näkyy vaikka mitä tekisit.

Paras mitä olen nähnyt (valitettavasti en omalla lapsellani) oli valkoinen samettti(=velour)haalari, semmoinen "nallepuku" (ei siis mitään huppua tietenkään)

Siis ja kaunis, vauvamainen. Yksissä ristiäisissa oli pikavauvan kaulassa kravatti. Se oli kauhea.

Ristiäiset oli keskellä kesää, ja silti tytöllä oli virkattu kastemekko. Onneksi vanhassa kirkossa on aina vähän viileämpi, alla hänellä oli lyhythihainen body ja legginssit, ei sukkia :heart:

Juhlassa oli kukallinen mekko ja ne valkoiset legginssit. Oli kuuma päivä.

Yhteistyössä