mitä teidän NIRSOT kissat syö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keiju84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keiju84

Jäsen
14.07.2007
613
0
16
meidän katit ei syö kuin yhtä latzin 12packiä ja keitettyä kala ja katkarapuja sekä lisäksi raksuja..alkaa itsestä tuntuu että ei ole tarpeeksi monipuolista. Tekeekö kukaan itse kissoille ruokaa? tai hyviä ideoita mitä vois tarjota, kaiken kaupan valmiin pitää olla hyytelössä kastikkeessa olevat ei kelpaa alkuunkaan.

no mun kissa nirsoili jossain vaihees mut huomas et jos ei syö niin kuivuu kuppiin ja uutta ei tuu vaikka kuinka huutaa.

kyllä ne kissatki sua oppii vedätään,
ei kissaan itteensä nälkään tapa jos ruokaa on tarjolla

no mun kissa nirsoili jossain vaihees mut huomas et jos ei syö niin kuivuu kuppiin ja uutta ei tuu vaikka kuinka huutaa.

kyllä ne kissatki sua oppii vedätään,
ei kissaan itteensä nälkään tapa jos ruokaa on tarjolla

kokeile jos söis kanaa, ostat vaikka naturel koipia ja keität kypsäks, sitten kun on jäähtyny ni revit siitä paloja. Kelpaa ainakin meillä.
Söiskö raakaa lihaa? sekin kelpaa meillä.

Meidän katille ei kelpaa purkkiruuat. Pitää olla paloja kastikkeessa tai jotain ihme hippuja. Mä olen sille eläinkaupasta hakenut sapuskaa että pysyy toinen ruuissa :headwall: Tuoreruuasta kelpaa ainoastaan katkaravut. Keitetty kalkkuna silloin tällöin.

Me tehdään sillein että laitetaan ruokaa kuppiin.Jos se ei kelpaa niin koirat syö.Ja seuraavana päivänä sama homma.Ei se kissa montaa päiväää nirsoile vaan alkaa ruoka kuin ruoka kelpaamaan.

Meillä on kans aika nirppis kissoja. Friskies-pussit on tähän asti kelvanneet, nyt nirsoilevat niillekin :/ Tänään ostin taas porsaan sydäntä ja se näkyi kelpaavan. Eilen yllättäen kelpasi Rainbow-pussiruoka :o

Raksuina tarjoan aina vain ja ainoastaan eläinkaupasta ostettuja raksuja, koska en halua kissoilleni virtsakiviä.

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ei se kissa montaa päiväää nirsoile vaan alkaa ruoka kuin ruoka kelpaamaan.

Juu, ei varmaan kovin montaa päivää. Kaikkihan sitä nälkäänsä lopulta syövät.

Siksi juuri naurattaa kun jotkut väittää ettei heidän kissat suostu syömään kuin määrättyä ruokaa.

Siksi juuri naurattaa kun jotkut väittää ettei heidän kissat suostu syömään kuin määrättyä ruokaa.

Kissan kiusaamista sanon minä.

Kissan kiusaamista sanon minä.

Tä?Jos on ruolaa nenän edessä niin eihän se mitään kiusaamista ole!Ja meillä on kissa myös ilkona että saa etsiä sieltä mieleistä ruokaa jos ei purkkiruoka kelpaa.

Yhteistyössä