Mitä teidän miehet tekisivät? *Kuumetta melkein 38,5 astetta (vaikka syöty särkylääkkeitä) epäilen angiinaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja todella vihainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

todella vihainen

Vieras
Olen juuri menossa lääkärille. Koska lupasin käydä hakemassa paluumatkalta kakun lähikaupasta (vaikka tuskanhiki virtaa pitkin selkää) mies sanoi, että hän voikin sitten lähteä kuntosalille, koska olen jo niin terve, että jaksan mennä kauppaan. Minä kuulemma jaksan hyvin hoitaa 2- vuotiasta, jos jaksan käydä kaupassa.

Sanoin miehelle, että kakku jäikin juuri nyt hakematta, ja että en ole ikinä tavannut niin itsekästä m**kkua kuin hän. Miehen syytä on pitkälti se, että saan aina pikku flunssista jonkun antibiootteja vaativan jälkitaudin (nyt on jo todetuna yksi tulehdus, mutta syömäni antibiootit eivät vieneet kuumetta/ kipua pois), koska hän ei IKINÄ IKINÄ IKINÄ anna minun levätä. Ei tee mitään kotitöitä, ja jättäisi varmaan lapsen syöttämättä, jos en toistuvasti kehottaisi antamaan lapselle ruokaa sängyn pohjalta. Lapsi on siis vastahakoinen syöjä, syömiseen tarvitaan aikuinen avuksi.

Mitä olette mieltä tällaisesta? Toimivatko omat miehenne näin?

Ei toimisi ikimaailmassa noin! Meillä on ihan selvää se että jos toinen on yhtään kipeänä niin aina neuvotellaan jos toisella olisi joku meno että jaksatko hoitaa yksin vai oletko liian kipeä. Ja tuollaisessa tilanteessa ei tarvitsisi edes neuvotella, vaan olisi itsestään selvää että kipeänä saa vain ja ainoastaan levätä.

No ei meillä mies kauhesti noteeraa jos olen kipeänä- silti hoidan aina lapsen. Kyllä mies käy kaupassa kun pyydän, mutta siihen se sitten jääkin. Mutta auta armias, jos mies on itse kipeä: se ruikuttaa ja voivottelee--> häntä pitäisi passata ja hoivata.

meillä ukko lähtee samantien karkuun tautia, pelkää saavansa tartunnan. Jos näin sitten käy, niin sitten syytetään ja pitää herraa passata vaikka olisit itse pahemmassa taudissa. Itse pitää kauppareissut ja apteekissa käynnit hoitaa, vaikka useita kilometrejä matkaa ja ainoastaan miehellä auto. Sanomattakin lienee selvää että erohan tässä on tuloillaan ja pyydänkin anteeksi viestistä huokuvaa katkeruutta.... :)

Ai. Meillä mies viimeksi kun olin kipeä, jätti minut raskaana olevan ja lapsen kotiin ja lähti itse ryyppäämään kaverin luo. Syyllisti minua, että hän ei koskaan pääse mihinkään (oli sitä ennen 2 viikkoa sitten ollut saunomassa kaverilla), että nyt on mentävä..Ja niinhän se menikin...

Yhteistyössä