Mitä teidän lapset on tukkinu nenäänsä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei mitään nenäänsä, mutta korviinsa kyllä. Kaksi kertaa ollaan jouduttu korvaklinikalle poistattamaan mm. siemeniä ja kiviä korvakäytävistä. Niitä ei siis terveyskeskuksessa saatu poistettua yrityksistä huolimatta.

Meidän ikiliikkuja tyttömme on melkein ainoa, joka on meidän perheessä laittanut nenäänsä muutakin kuin sormen.
Kerran tytöllä oli nuha ja alettiin niistättää tyttöä. Ihmeteltiin, että mitä harmaata sieraimesta pilkottaa, että onpa erikoisen näköinen räkä.

No se räkä osoittautui Legopalikaksi, sellainen pienenpieni hana
pyorea_kiinnike_sivulla_harmaa.jpg

Nuorimmainen on työntänyt nenäänsä hamahelmen ja paperia. Kesti hetken ennen kuin tajusin mitä tyttö tarkoitti, kun tuli itku kurkussa sanomaan että paperi meni liian kauas eikä saa sitä pois. Luulin ensin että jokin piirustus on patterin takana tms. Itse kalastelin molemmat pinseteillä pois.

Nuorimmainen on myös ainoa, joka on leikannut itse hiuksiaan. Pariinkin otteeseen.

Puoliksi purtu purkka, herneen kokoinen helmi, legoukon käsi, lyijytäytekynän päässä oleva pyyhekumi. Oikeastaan kaikki mitä nenään mahtuu vain tunkea. Tätä ihanuutta saimme kärsiä lapsen ollessa 1,5-vuotias. ´Melkein joka päivä jotain tunki, oli hänen mielestään hauskaa :) Eka kerralla käytiin lääkärissä poistattamassa, kun en itse saanut. Lopuilla kerroilla oli homma hanskassa ja puhallus tekniikat tiedossa :)

Yhteistyössä