Mitä tehtäis ja mihin mentäis miehen kans? Ehdotuksia! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Tänään lähdettäis ja huomenna tultais pois, kun ke aamuna taas töihin. Mihin kaupunkiin kannattaisi mennä...ajateltiin särkänniemeä tai lintsiä? Kumpi parempi kun ei ole tullut moneen vuoteen käytyä? Sellanen pikareissu olisi kiva, täältä savosta lähdettäs...

kahdestaanko menette särkänniemeen??? eikö kannattaisi valita lähempää joku paikka? itse en lähtisi huvipuistoon miehen kanssa kahdelleen,en ainakaan jos se olisi noin kaukana ja aikaa vähän.....

Alkuperäinen kirjoittaja siis :
kahdestaanko menette särkänniemeen??? eikö kannattaisi valita lähempää joku paikka? itse en lähtisi huvipuistoon miehen kanssa kahdelleen,en ainakaan jos se olisi noin kaukana ja aikaa vähän.....

no mitäs erikoista siinä on. Onhan se nyt huomattavasti kivempi mennä kaksin niin pääsee yhdessä laitteisiin, kun vaan kattella kun mukulat menee possujunassa.

Menkää särkänniemeen, mekin oltiin miehen kanssa. :) ja hyvinhän teilä on sitä paitti aikaa savosta lähtee..

Joo-o, ollaan meinattu lähteä monta kertaa mutta aina jäänyt.. :D ollaan nuori pariskunta ni miksi ei. :)

Mitähän täällä Kuopiossa päin olisi? Tai muissa lähi kaupungeissa? Ei olla täällä asuttu vielä niin pitkään joten ei tietoa...

Alkuperäinen kirjoittaja jenny:

no mitäs erikoista siinä on. Onhan se nyt huomattavasti kivempi mennä kaksin niin pääsee yhdessä laitteisiin, kun vaan kattella kun mukulat menee possujunassa.

Menkää särkänniemeen, mekin oltiin miehen kanssa. :) ja hyvinhän teilä on sitä paitti aikaa savosta lähtee..

Juu, meillä ei lapsia ole..täällä palstalla se kun on ihan itsestäänselvyys. :D Eivaa. Ihan kahdestaan ollaan lähdössä, joku kiva pikareissu johonkin on nyt tehtävä kun kelit vielä sallii ja vapaapäivä. :)