Mitä tehdään huonoille lahjoille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Phoebsi

Aktiivinen jäsen
12.06.2008
28 881
2
38
On nyt rappusten alla, pakastimen takana kun ei sovi muuallekaan, on turha ja on tiellä. Mitä hittoa pitää tehdä huonoille lahjoille?

Pitääkö niitä vaan pitää nurkissaan? "Me tuotiin teille tämmöinen kun teidän pojallekin tuotiin, eikö ole kiva? Ihhiihihihihiii... ei ollut muun värisiä, paitsi mustia ja punaisia mutta me otettiin tämä, tämä oli kivoin".

Vaaleanmyrkynvihreä on kivoin, samoin kuin tummansinisellä pohjalla olevat ruskeat nallet esikoisen kohdalla?

Hiton lasten nojatuolit.

:kieh:

:headwall:

Laita eteenpäin. Olen kuullut sanonnan se minkä llahjaksi oeltte saneet se llahjaksi antakaa.. ELi jos e itse pidä lahjasta kysy kuka ehkä trvitsisi. Veikkaan ettöä joku voi OIKEESTI tarvita eikä ole niin tarkka edes väritsä.

[QUOTE="vieras";25115952]Annetaan eteenpäin.[/QUOTE]

Entä mitä tehdään siinä kiusallisessa tilanteessa kun lahjan antaja huomaa lahjansa kadonneen?

Rollolainen: en kyllä keksi ihan heti, mihin oikeasti kukaan tarvitsee lasten nojatuolila? Ei siinä voi nukkua, eikä oikein syödäkään kun ei siitä yllä edes lasten pöydälle :D

Entä mitä tehdään siinä kiusallisessa tilanteessa kun lahjan antaja huomaa lahjansa kadonneen?

Rollolainen: en kyllä keksi ihan heti, mihin oikeasti kukaan tarvitsee lasten nojatuolila? Ei siinä voi nukkua, eikä oikein syödäkään kun ei siitä yllä edes lasten pöydälle :D

Kerrot totuuden, että annoit pois kun teillä ei ollut tarvetta. Itse olen pannut meille tarpeettomia esineitä kiertoon eikä kukaan esineen antaja ole kysellyt perään.

Nostatteko te nojatuolit pakastimen takaa olohuoneeseen ku lahjoittajat tulevat kyläilemään?

:D

Sori... kuosit kuulostaa kauheilta.

Ei, yksi on ollut pojan huoneessa mutta aina tiellä. Poika itsekin aina heittää tuolinsa syrjään, joskus katsoo minua ihan kuin miettien että miksi? MIKSI?

Mutta nyt saatiin toinen, vielä isompi. Se on pakastimen takana :D

Enkä todellakaan tee niistä mitään sisustuselementtejä lastenhuoneeseen, jotka olen hienosti yrittänyt miettiä niin, että mitään turhaa ei olisi ja että jokainen tavara olisi käytössä, muunneltavissa jne. Kierrätetty tai jotain.

Mä ajattelen, että millään epämieluisalla esineellä ei ole oikeutta ryövätä mun kodistani kalliita neliöitä. En siksi maksa itseäni kipeäksi asumisesta, että käyttäisin kotiani toisten ihmisten maun mukaan valittujen tavaroiden säilömiseen. Koti on asumista ja viihtymistä, ei varastointia varten.

[QUOTE="Henna";25116101]Mä ajattelen, että millään epämieluisalla esineellä ei ole oikeutta ryövätä mun kodistani kalliita neliöitä. En siksi maksa itseäni kipeäksi asumisesta, että käyttäisin kotiani toisten ihmisten maun mukaan valittujen tavaroiden säilömiseen. Koti on asumista ja viihtymistä, ei varastointia varten.[/QUOTE]
Hienosti kiteytetty!

Yhteistyössä