Mitä tehdä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niisku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

niisku

Jäsen
11.08.2004
179
0
16
Sain tänään selville. että mieheni on tekstitellyt erään tytön kanssa jo neljä kuukautta.. Mistä on ollut kyse, sitä en tiedä, mutta vilkas mielikuvitus tekee taas tepposet.. "Puhelinchatti" on käynnissä viikonloppusin, iltaisin, kun itse olen jo mennyt nukkumaan. Viimeissin viesti kuului:" Odota...tuun kohta". Mitä itsellenne tulisi tästä mieleen?!?! Ollaan oltu naimisissa kaksi vuotta ja meillä on reilun vuoden ikäinen tyttö.
Tiedän tytön nimen ja mieleni tekisi soittaa ja kysyä, mistä on kyse!
Auttakaa ja kertokaa oma mielipiteenne asiasta. :'(

Hei!

Ikävä todeta, mutta ei kovin viattomalta kuullosta tuo miehesi puuhailu..

Itse aloin epäillä omaa miestäni juuri vastaavanlaisesta toiminnasta ja lopulta hän paljastuikin pettäjäksi.
Itse otin tuolloin yhteyttä tyttöön ja hoidin tunnemylläkässä asiat todella huonosti!
Harva pystyy moisessa tilanteessa fiksun tasoiseen keskusteluun.. Helposti käy niin että naiset setvii asiaa/tappelee keskenään ja mies jää ulkopuolelle koko jutusta.
Itse syytin tyttöä kaikesta vaikka hän olikin vapaa tekemään mitä halusi.

Yritä keskustella miehesi kanssa ennenkuin otat yhteyttä tyttöön, mutta jollei miehestäsi saa mitään irti niin YRITÄ pyrkiä järkevään keskusteluun kyseisen tytön kanssa.

Ja elämä on opettanut että yleensä naiset uskovat liian sinisilmäisesti miehiään ja heidän selityksiään.

Tsemppiä ja voimia sinulle!
T:ANNELI

ps. Toivon että epäilysi olisivat turhia, mutta olen lähes varma etteivät ne ole...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.09.2005 klo 12:06 Niisku kirjoitti:
Sain tänään selville. että mieheni on tekstitellyt erään tytön kanssa jo neljä kuukautta.. Mistä on ollut kyse, sitä en tiedä, mutta vilkas mielikuvitus tekee taas tepposet.. "Puhelinchatti" on käynnissä viikonloppusin, iltaisin, kun itse olen jo mennyt nukkumaan. Viimeissin viesti kuului:" Odota...tuun kohta". Mitä itsellenne tulisi tästä mieleen?!?! Ollaan oltu naimisissa kaksi vuotta ja meillä on reilun vuoden ikäinen tyttö.
Tiedän tytön nimen ja mieleni tekisi soittaa ja kysyä, mistä on kyse!
Auttakaa ja kertokaa oma mielipiteenne asiasta. :'(
[/quote

Jatkan vielä... Kiitoksia palautteesta... Keskustelu mieheni kanssa pelottaa, sillä sain selville hieman "epäeettisin" keinoin.. tyttäremme leikki hänen puhelimella ja sai jollain tavalla avattua viestit.. Sieltä sitten kyseinen viesti tuli auki ja lähettäjänä olikin ns. työkaveri. Epäilyni nousi, koska "työkaveri" oli mies. Finderista sain sitten tämän tytön nimen ja numeron..
Olen aivan ulalla. Meille on tulossa vieraita ja pitäisi yrittää näyttää iloiselta. Ei vain oikein onnistu. Mies itse istuu tuolla olkkarissa, aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Kysyin häneltä äsken, onko hän tyytyväinen meidän suhteeseen ja meneekö hänen mielestään meillä hyvin. "Tottakai ja menee" olivat vastaukset...

Niisku, selvitä asia, mutta vasta, kun kykenet olemaan levollinen (mikä kyllä vaikeaa). Ja mieti, etukäteen, haluatko jatkaa, toki muutos on aina vaikea, mutta pidemmän päälle kannattava.

Voi olla että kun tiedustelet asiaa koko keskustelu kääntyykin sinun toimintaasi, miten sait asian selville jne. Eli SINUA varmasti mies syyttää, kuinka väärin toimit. VARO, ettei mene tuohon tilanteeseen.

Teitpä kuinka epäeettisesti katsomalla viestin jne., niin MIEHESI ON JOKA TAPAUKSESSA PETTÄNYT SINUA JA NYT JÄÄNYT KIINNI.

Jos ja kun miehesi kieltää kaikenmoisen pettämisen niin älä soita tytölle vaan MENE käymään hänen juttusilla. Puhelimessa on niin helppoa sanoa mitä vaan. Toista se on kasvotusten... Ja sano suoraan miehellesi että haluat katsoa hänen viestinsä vaikka yhdessä ja samantien! Jos ei ole mitään salattavaa niin ei siitä voi loukkaantuakaan. Ainoastaan ne jotka haluaa peitellä jotain esittävät loukkaantunutta ja pitävät kaikintavoin kiinni yksityisyydestään!!!

Yhteistyössä