Mitä tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -minä-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

-minä-

Vieras
Olen tapailut miestä monta kuukautta.Näemme noin 1-3 viikossa.Yleensä hän tulee minun luo ja vain iltaisin just kun pojat on menyt nukkumaan.Se ei minua haittaa.Vaan se että hän toilottaa minulle että on kiireinen että ei voi seurustella.Eikä ajattele sitä että me nyt seurustelisimme.En itsekään kyllä voi ajatella että seurustelemme mutta tunen kyllä itseni varatuski.Enkä voisi ajatella että tapailisin jotain toista miestä vielä lisäksi.Välillä mies ystävä sanookin että tuhlaan häneen aikaan ja mulla voi mennä joku hyvä suhde ohi.Pitäisikö minun vain katsella eteen päin ja odottaa kun hänella työkiireet loppuvat että tulee ko meidän jutusta mitään.Tiedän että hänella on jotain tunteita mua kohtaan.Tätä asiaa on jotenkin vain vaikea selittää ja olen itsekin vähän hukassa.

Mulla on ollut sama tilanne. Ja voin ihan rehellisesti sanoa että kyllä,tuhlaat aikaasi.Mies pitää sinusta mutta ei tahdo sitoutua sinuun ja lapsiisi. Kyllä miehestä huomaa parin ensimmäisen viikon aikana mikä hän on miehiään,yleensä nuo sitoutumiskammoiset on just niitä jotka kyläilee vain silloin kun lapset on jo nukkumassa,eivät siis halua viettää aikaa koko "paketin" kanssa vaan haluaa ainoastaan ne parhaat hetket sinun kanssasi. Ja jos on kerran itsekin sanonut että tuhlaat aikaasi..hän on näin tavallaan vapauttanut itsensä vastuusta,tehnyt selväksi ettei vakavampaa ole luvassa. Pysykää ystävinä,mutta etsi ihmeessä itsellesi sellainen mies jonka kanssa olisitte samoilla linjoilla... Sydäntä riistää mutta loppujen lopuksi huomaat että se kannattaa! :heart:

Ei ole ukko mies.Tunen sen aika hyvin.Sillä on itsellä 1lapsi.On olut monta vuotta yksin.Ollaan lasten kansa muutaman keran oltu sen luona.Sekä hän on olut mun luona sen veran että lapset on olut sen kansa.

Voi kuulostaa niin tutulta!
Itse elin vielä muutama kuukausi sitten onnellisen ja ihanan rakkaussuhteen suurinta huumaa tulevaisuudesta haaveillen kunnes yhtäkkiä mies keksikin ettei haluakaan sitoutua vakavasti. Koko suhteemme oli alunperinkin ollut vakava, joten tuntui naurettavalta alkaa vetää rajaa siihen mikä oli vakavaa ja mikä ei. Hän keksi mitä kummallisempia tekosyitä siihen miksi ei halunnut jatkaa seurustelua kanssani, että on parempi olla muka ystäviä vaan. Sydämeni oli kappaleina. Olin ollut niin rakastunut! Pari viikkoa kiduin kurjuudessa kunnes taas tapasimme ja tietysti harrastimme seksiä, kuin mitään "eroa" ei olisi ollutkaan. Sen jälkeen olemme olleet yhdessä kuten ennenkin. Vietämme aikaa yhdessä ja harrastamme ihanaa seksiä. Tai siis näin tapahtuikin aina viime päivii asti. Kunnes sain itse tarpeekseni tilanteesta. Mies oli toki tyytyväinen. Ei tarvinnut sitoutua vakavasti (mitä se ikinä hänen kohdallaa tarkoittikin) mutta sai kuitenkin samalla kaiken haluamansa (seuraa, seksiä, perheen). Suhde toki täytti omatkin tarpeeni fyysiseltä kannalta, mutta kärsin tilanteesta, koska rakastan miestä yhä. Omat tunteeni häntä kohtaan ovat edelleenkin olemassa ja vahvat. Koin suurta tuskaa niinä hetkinä, jolloin kerroin hänelle tunteistani ja kiintymyksestäni, eikä hän vastannut millään tavoin. En toki odottanut rakkaudentunnustuksia takaisin, mutta koska näin ei tapahtunut milloinkaan (ei hänen omasta aloitteestaan eikä muutenkaan), aloin ajatella etten ole hänelle loppujenlopuksi muuta kuin hyvä pano. Asian tajuaminen sattui ja suhteen lopullinen katkaisu vielä enemmän, mutta tästä on pakko vaan jatkaa.

Kevät tulee. Toivottavasti vielä löytyy kunnollinen ja sitoutumiskykyinen mies minullekin...

Yhteistyössä