Mun ja ukon on tarkoitus mennä teatteriin parin viikon päästä, liput ostettiin jo marraskuussa (olin silloin raskaana), no ajattelin silloin että esikoinen oli ns. helppo vauva ja oli ekan kerran yökylässä 2kk iässä ja että kuopus on 4kk sitten niin kyllä hänet voi laittaa hoitoon. Nyt on kuitenkin niin että en ole valmis viedä vauvaa hoitoon vielä, ainakaan yön yli :/ hän on aikaisemmin ollut hoidossa n. tunnin.
Mä en ole niin kiinnostunut tosta teatterista vaan mies haluaa nähdä sen näytelmän, ja yritin varovasti kysyä ukolta jos voidaan olla menemättä tai jos hän voisi mennä jonkun toisen kaa, no riitaahan siitä tuli :/
mitä mun pitäisi tehdä!? pitäiskö mun laittaa vauva hoitoon vaikka en todellakaan ole valmis siihen ja istua sitten huolestuneena teatterissa monta tuntia vai pitäiskö mun olla menemättä ja antaa ukon kiukutella?
Ja tää "ongelma" kuulostaa kyllä todella tyhmältä :ashamed:
Mä en ole niin kiinnostunut tosta teatterista vaan mies haluaa nähdä sen näytelmän, ja yritin varovasti kysyä ukolta jos voidaan olla menemättä tai jos hän voisi mennä jonkun toisen kaa, no riitaahan siitä tuli :/
mitä mun pitäisi tehdä!? pitäiskö mun laittaa vauva hoitoon vaikka en todellakaan ole valmis siihen ja istua sitten huolestuneena teatterissa monta tuntia vai pitäiskö mun olla menemättä ja antaa ukon kiukutella?
Ja tää "ongelma" kuulostaa kyllä todella tyhmältä :ashamed: