Mitä tehdä talossa asuvalle natsimummolle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fjonga

Aktiivinen jäsen
11.10.2004
20 142
6
38
onneksi ei asuta samassa rapussa, mut tuolla kellarissa on tullu meillä melkoinen riita kuivaushuoneen käytöstä.
meillä on ensinnäkin ihan ihme sääntö siinä et pyykkituvan saa varata korkeintaan 3 tunniksi kerrallaan ja pyykit pitäisi hakea tämän vuoron loppuessa pois myös kuivaushuoneesta.
itse olen kuitenkin tämän käsittänyt niin, että pyykit saisi kuitenkin kuiviksi kuivattaa.
rouva on nostanut hirveen haloon asiasta, ei muka hänen pyykit mahdu kuivumaan. ei vaikka mulla olisi siellä vain yksi peitto kuivumassa eikä ollenkaan muiden vaatteita.
huomautin et hän varaa pyykkitupaa yleensä yli 6 tunniksi kerrallaan, se ei kuulemma ole ongelma :D ongelma on kun kuivaushuone ei ole tyhjillään kun hän haluaa pyykkinsä kuivauttaa :laugh:
mitä mä teen? isännöitsijä ei halua asettua kummankaan puolelle ja alkaa olla jo täynnä tätä touhua.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyne Inkeri:
Otappa ja pyydä mummo neuvottelemaan kaffen äärelle.

riita on edenny sille asteelle et tuskin suostuu...
siinä on vaan vaarassa se homma et pyykkitupa (maksullinen) lakkautetaan ja kuivaushuone poistetaan käytöstä :kieh:
en vain silti tahtoisi tanssia tämän pillin mukaan...

No eihän kenenkään vaatteet muutamassa tunnissa kuivu... vai onko siellä tehokaskin kone siellä kuivaushuoneessa?

Kuitenkin, mummelilla taitaa olla joku identiteettikriisi.

ei noi natsimummot kaffen ääressä pehmene :(

ole vaan asiallinen, ystävällinen ja pidä kiinni peittosi kuivausoikeudesta. se kun ei varmaan oikeasti ketään häiritse. jos ei hyvällä, niin kerro että soitat asiasta isännöitsijän mielipiteen ja sitten myös teet niin. taloyhtiösodat :heart:

Nuo yleiset tuvat ja niiden säännöt on helvetistä. Itseäni vitutti, kun olin maksanut 2,5e/vuoro pyykinpesusta, kuivausrummusta ja kuivaushuoneesta, niin joku idiootti menee ja nakkaa omat vaatteensa kesken minun vuoroni kuivausrumpuun että kuivaushuoneeseen. Kuivaushuone nyt vielä menee, jos siellä on tilaa. Kerran olin koko päivän siivonnut ja pyykännyt kaikki petivaatteet sekä työvaatteeni. Vuoron päätyttyä olin hakemassa kuivaushuoneesta pyykkejä pois, niin nenään iskee ihan kauhea haju. Joku oli tuonut ihan hikisen pinttyneet treenivaatteet sinne kuivumaan. Hyi helvetti sitä hajua. Kaikki kamppeet piti uusiksi pestä.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
No eihän kenenkään vaatteet muutamassa tunnissa kuivu... vai onko siellä tehokaskin kone siellä kuivaushuoneessa?

ei minunkaan mielestä, mulle ei oo vielä uskaltanu tehdä mut kaverin pyykit oli nakellu surutta lattialle :o

Kyllä suostuu kissa pöydälle ja loppu riidalle.
Sanot että haluat sovun ja pyydät että tulee vaik teille istumaan ja juomaan kupin kahvia ja tarjoot vaik pullat. Kannattaa yrittää. Puhutte ja sovitte asian.
Sitten voit ainakin sanoa että yritit kaikkesi.
Tulenko neuvottelemaan teidän kans :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyne Inkeri:
Kyllä suostuu kissa pöydälle ja loppu riidalle.
Sanot että haluat sovun ja pyydät että tulee vaik teille istumaan ja juomaan kupin kahvia ja tarjoot vaik pullat. Kannattaa yrittää. Puhutte ja sovitte asian.
Sitten voit ainakin sanoa että yritit kaikkesi.
Tulenko neuvottelemaan teidän kans :D

ala tulla jo :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

ei minunkaan mielestä, mulle ei oo vielä uskaltanu tehdä mut kaverin pyykit oli nakellu surutta lattialle :o

Huh!! Jos kehtaa sulle tehdä joskus saman, niin viskaa mummelin kuteet roskasäiliöön. Typerää, kun joitakin vanhoja(kin) ihmisiä lapsettaa :(

Huh!! Jos kehtaa sulle tehdä joskus saman, niin viskaa mummelin kuteet roskasäiliöön. Typerää, kun joitakin vanhoja(kin) ihmisiä lapsettaa :(

se on varmaan kuuluisa vanhan ihmisen oikeus kuten etuilu pankissa (ei mun tartte vuoronumeroa ottaa...) ja kauppajonossa...

mummo rupesi ryttyilemään jonninjoutavista ja isännöitsiäki oli voimaton kun kyseinen mummo oli kuitenkin kerrostalon alkuperäinen asukas että haloooo :D tuollaset elämääänsä kyllästyneet ja katkeroituneet paskiais mummot joutas hoitokoteihin !!!!!!!

Jos isännöitsijä ei osaa noita sääntöjä sanoa, niin ota yhteyttä halllituksen puheenjohtajaan ja kysyt häneltä. Jos noita sääntöjä ei ole missään kirjattuna, niin pyydät, että ensi yhtiökokouksessa päätetään asiasta. Ja muista mennä sinne yhtiökokoukseen, se mummo varmaan käy siellä aktiivisesti ja ajaa omaa asiaansa.

Ja ensi kerralla varaa kaksi vuoroa, jos se kerta kyseiseltä mummoltakin onnistuu.

Yhteistyössä