Mitä tehdä tälläisessä vaikeassa tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Monta vuotta ilman miestä elelin ja olin valmistautunut elämään jatkossakin. Mutta sitten tapasin miehen, minkälaista en tiennyt olevan olemassakaan. Siis ihanampi kuin voi kuvitellakaan.

Hänellä ei ole lapsia, mikä nyt sitten on tullut ongelmaksi. Haluaa nimittäin lapsia, ja minun kanssani. Minulla on yksi lapsi. Ajattelin, että jääkin yhteen. Selvänäkijä ennusti, etten saa lisää lapsia.

Voinko kertoa tämän miehelleni, ettei hän pidä minua ihan höperönä? Vai kerronko vaan, etten voi saada lisää lapsia? Vaikeaa sitten sitä perustella järkevästi.

[QUOTE="vieras";24671100]

Voinko kertoa tämän miehelleni, ettei hän pidä minua ihan höperönä? Vai kerronko vaan, etten voi saada lisää lapsia? Vaikeaa sitten sitä perustella järkevästi.[/QUOTE]

Et voi.

No mä sanoisin asian rehellisesti että tämä on tilanne, ota tai jätä. Jos se kaatuu esteeksi niin sitten ei ollut mies sulle. Jos se sanoo että ei ole hänelle niin iso juttu, niin onnea suhteellenne! Kyllä tuollainen asia on melkeinpä pakko keskustella läpi ja mitä pikemmin, sen parempi.

[QUOTE="krista";24671122]Miten paljon maksoit ennustajalle?
Onko lääkäri tutkinnut sinua?[/QUOTE]

En mitään kun ennusti täällä netissä ihan. On tutkinut, mutta ei varmaan niin kuin sinä ajattelet.

Päästä sitten hyvä mies vapaille markkinoille. Anna hänen löytää puoliso joka a ) haluaa hänen kanssaan lapsen ja b ) ei ole valmis valehtelemaan hänelle jonkun ennustaja-eukon puheiden vuoksi.

[QUOTE="minä";24671147]Päästä sitten hyvä mies vapaille markkinoille. Anna hänen löytää puoliso joka a ) haluaa hänen kanssaan lapsen ja b ) ei ole valmis valehtelemaan hänelle jonkun ennustaja-eukon puheiden vuoksi.[/QUOTE]

En tiedä olenko valmis päästämään. Ei olisi periaatteessa kuitenkaan mitään valehtelua.

[QUOTE="juulia";24671163]Sä olet naispuoleinen sika - Perustaa nyt parisuhde valheen pohjalle. Ihan oikeasti, aika kamala ihminen toista kohtaan.[/QUOTE]

No sitten sanon suoraan, etten halua lasta. Ota tai jätä! Vaikka lopettaisinkin e-pillerit en usko että tulen raskaaksi. Ennustus on kyllä käynyt toteen muutenkin.

En mitään kun ennusti täällä netissä ihan. On tutkinut, mutta ei varmaan niin kuin sinä ajattelet.

c040.gif

Musta teet väärin jos valehtelet, ettet halua lapsia. Musta olet kummallinen, jos uskot mieluummin ennustajaa kuin mietit sitä, mitä itse haluat elämältä. Jos et halua lapsia, niin sanot sen suoraan miehelle etkä piiloudu minkään selvännäkijän tai valehtelun taakse.

No sitten sanon suoraan, etten halua lasta. Ota tai jätä! Vaikka lopettaisinkin e-pillerit en usko että tulen raskaaksi. Ennustus on kyllä käynyt toteen muutenkin.

No se kuulostaa edes karvan aikuismaisemmalta.

Ja tottakai ennustus lapsenkin suhteen käyt toteen - kun sinä teet siitä totta.

Entäpä jos mä nyt ennustan että sä jätät sen miehen? No silloinhan sä teet niin koska sanoin - ja tadaa, ennustus kävi toteen.

Kerrot tietysti miehelle ennustajan puheista. Jokaisella ihmisellä on oikeus tietää seurusteleeko mielenterveyspotilaan kanssa vai ei. Ei varmaan haluaisi edes lisääntyä kanssasi.

Oletpas valehteleva akka. "En voi saada lasta, ennustajan mukaan". Mutta kuitenkin "Syön e-pillereita." Mihin ihmeeseen tarvitset niitä pillereitä jos et VOI saada lapsia?
Oletko tyhmä vai tekeydytkö tyhmäksi?
Mun mielestä olet tyhmä tai tämä avaus on paskapuhetta..

[QUOTE="krista";24671260]Oletpas valehteleva akka. "En voi saada lasta, ennustajan mukaan". Mutta kuitenkin "Syön e-pillereita." Mihin ihmeeseen tarvitset niitä pillereitä jos et VOI saada lapsia?
Oletko tyhmä vai tekeydytkö tyhmäksi?
Mun mielestä olet tyhmä tai tämä avaus on paskapuhetta..[/QUOTE]

esim. aknen takia tai kuukautiskipujen.

Yhteistyössä