N
NeitiX
Vieras
Eli, meillä oli lauantain kauniin kevätsään kunniaksi grillausta ensimmäistä kertaa ja seuraamme liittyi kolme naapuria. Ilta meni, kuten aina, päin persettä, sillä kaksi naapuria alkoholisoituneita, toinen masentunut ja käyttää lääkkeitä (alkoholi ja lääkkeen = väärinkäyttöä). Kolmanteen naapuriin luotan täysin ja on todella mukava, melkeinpä jopa ystävä. Illan aikana ei käynyt tuntemattoimia vieraita, ei kutsuttuja kyllä nuo kaksi naapuria. Sisälle siirryttiin illan kylmetessä, laitoin takkini naulakkoon, aamulla ei löytynyt mistään. Olen eilen ja tänään etsinyt koko asunnon moneen kertaan; kaikki kaapit, nurkat, sohvan alta ja takaa, parvekkeen, pihan ymsyms. Kysyin tältä mukavalta naapurilta jo eilen, tietääkö takistani ja voisiko katsoa heiltä, ei löytynyt. Tänäänkin on kuulemma etsinyt, mutta tuloksetta. Kaikki kolme asuvat samassa asunnossa, kämppiksiä ovat. Ei se itse takki harmita, vaan se, että siellä oli kotiavaimeni! Mitä voin tehdä?? Raivostuttaa ja paljon!
Itse olin täysin selvänä koko illan, mies otti yhden oluen.
Asiaa tuskin helpottaa se, että minulla on tulossa oikeudenkäynti tämän masentuneen naisen siskon kanssa, jossa hän on syytetty.
Mitä teen?
Itse olin täysin selvänä koko illan, mies otti yhden oluen.
Asiaa tuskin helpottaa se, että minulla on tulossa oikeudenkäynti tämän masentuneen naisen siskon kanssa, jossa hän on syytetty.
Mitä teen?