Mitä tehdä lapsen kans? Maidon juonti onkelmia..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut äiit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunut äiit

Vieras
Meillä lapsi reilu 8kk, oon lopettanu pari viikkoa sitte imettämisen ja AINOA korvike mitä juo on baby semp, muut oksentaa..
Ja olen kuullu ett maitoa pitäis juoda väh. 6dl / vrk, no meidän lapsi ei juo ku hyvä että edes 2dl..
purskuttaa maidot suusta pois ku vähä juonu, ruokiin olen sekottanu mutten voi ruokiinkaa laittaa 6dl

Meidan 8v. ei ole juonut maitoa sen jalkeen, kun lopetti tuttipullon. ei syo edes jugurttia. Annan silloin talloin kalkkitabletteja ja ujutan ruokiin maitoa. Juo onneksi mineraalivetta, jossa runsaasti kalsiumia.

Siis onko tehnyt tuota jo pidemmän aikaa, vai nyt kun on tämä helle? ei meilläkään tuota maitoa tahdo mennä, vesi ja mehu kylläkin. No joo, meillä on 2,5v niin ei ehkä ihan sama asia, mut helle voi tehdä tepposet.

Oletko keskustellu neuvolatädin kanssa tuosta ongelmasta?

Alkuperäinen kirjoittaja äiskä81:
Siis onko tehnyt tuota jo pidemmän aikaa, vai nyt kun on tämä helle? ei meilläkään tuota maitoa tahdo mennä, vesi ja mehu kylläkin. No joo, meillä on 2,5v niin ei ehkä ihan sama asia, mut helle voi tehdä tepposet.

Oletko keskustellu neuvolatädin kanssa tuosta ongelmasta?

koko ajan tehny.. sanoin ettei juo tuon vertaa muttei sanonu mitää

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Maito voi olla ruuassa, puurossa, vauvajugussa, yms ja neste tulee ruuasta, hedelmäsoseita yms.

Mutta jos tuota maitoa ei millään saa alas, niin kalkkilisä on ihan pakollinen.

sekotan siis meitoa joka ruokaan mut en saa menemää ku max. 3dl
pitäskö ostaa kalkkia ? ja apteekistako? ja saako ilma reseptiä?

Yhteistyössä