Mitä tehdä kun miehen ulkonäkö ei enää miellytä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ongelma tämäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Ongelma tämäkin

Vieras
Mä tiedän, että tää on pinnallista, mutta sanonpa kuitenkin. Mun mies sai reilu vuosi sitten jonkun ihmeellisen päähänpiston ja alkoi käydä salilla. Usein. Sitten tuli peliin erilaiset ravintolisät ja systeemit ja jo alkoi lihakset kasvaa. Ongelma vain on se, että mä en tykkää yhtään lihaskimpuista. Mun mielestä miehen pitää olla sellainen pehmeähkö, iso nallekarhu eikä mikään portsarin perikuva... Mies itse nauttii selvästi uudesta ulkonäöstään ja tykkää esitellä lihaksiaan ja se mua vasta ällöttääkin! Eilenkin se halusi väkisin panna baariin sellaisen superkireän paidan, joka pingistää hauisten kohdalta... YÖK!!!

Miten ihmeessä voisin sanoa miehelle, etten ollenkaan pidä tästä muutoksesta ja mitä enemmän niitä lihaksia tulee, sitä vähemmän mä sitä haluan seksuaalisestikaan?

Alkuperäinen kirjoittaja ahma:
Olisko niinkin, että asiassa on muitakin huonoja puolia kuin he-man -ulkomuoto? Voithan huomauttaa, että olis kiva nähdä ukkokultaansa joskus kotosallakin...

Ei mua se haittaa, että se salilla käy. Ennen se rassaili illat autoja ja kittas kavereiden kanssa kaljaa... Mutta mä en tykkää niistä lihaksista. :(

Mietin vain, että miten itse reagoisin jos mies yhtäkkiä kertoisi, ettei tykkäisi enää ulkonäöstäni. :(

No tuota.. mä olisin enempi iloinen ja tyytyväinen miehen terveeseen elämäntapaan ja liikuntaharrastukseen. Yritä iloita siitä, että miehes tekee sitä mistä nauttii ja ehtii se siitä vielä nallukarhuksi iän myötä muuntautua :D

Täällä on taas niin syvällisiä pohdintoja ihmisillä. Ehkä tuossa tilanteessa auttaisi vaikka seuraavanlainen resepti: jätä se ukkosi ulkonäkö hetkeksi mielestäsi ja mene käymään kylässä esim. perheen luona jonka isä sairastaa parantumatonta sairautta tai josta isä on kuollut. Tai perheessä jonka isä pötköttää sohvalla aamusta iltaan, juopottelee ja pieksää perhettään.. kyllä siinä näyttää oma mies jo hyvältä, ja jos ei näytä, varaa aika kallonkutistajalta. Itsellesi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mikä siinä niin ärsyttää, pukeutuuko mies kuin hunksit vai? Vai se, että mies alkaa katsella samanlaisia naisia, lihaksikkaita ja hyväkuntoisia?

Ärsyttää se miltä se näyttää. Jos se alkaa himoita lihaksikkaita naisia, niin minkäs minä sille sitten voin? Enemmän tästä on mun kohdallani kyse siitä, että hän ei enää miellytä fyysisesti mun silmääni enkä pidä enää esim. hänen halaamisestaan samalla lailla kuin ennen. Mun mielestä isot lihakset on rumat, oli ne sitten Hunksin tai mun mieheni kropassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
ehkä jonkunsortin asennemuutos... tai mulle ihmiset ainakin on ensisijaisesti jotain ihan muuta kuin ulkokuorta

Samoin. Mutta seksuaaliseen kiihottumiseen vaikuttaa mulla sekin, miltä se toinen ihminen näyttää ja tuntuu. Tätä voi melkein verrata siihen, että puoliso lihoisi reilusti...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mikä siinä niin ärsyttää, pukeutuuko mies kuin hunksit vai? Vai se, että mies alkaa katsella samanlaisia naisia, lihaksikkaita ja hyväkuntoisia?

Tuota näinhän nämä kallonkutistajat tuota perustelevat, meinaan toisen osapuolen "mustasukkaisuutta" tuohon hyvään kroppaan ja muuhun. Meillä mies on käynyt salilla vaihtelevalla menestyksellä, viimeksi alotti salin aika pian mun jälkeen, tuumas vain että täs jää kohta kakkoseksi.

Eli ap:een ongelma taitaa ihan oikeasti olla se että oma kroppa on alannut mietityttämään ja kun ukko pitää itestään huolta, pitäis ittensäkin pitää, mutta on liian laiska moiseen, joten toinen konsti on sitten pakottaa toinen takasin vanhaan tuttuun ja turvalliseen muottiin.

Yhteistyössä