Mitä tehdä ex ukon kanssa joka uhkailee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EIJA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

EIJA

Vieras
Ex ukkoni uhkailee mua ja tönii mua jos me tapellaan,korottaa ääntä mutta en uskalla tehdä hänestä ilmoitusta kun mulla ei ole hänestä toditeita.
Jos päättäsin hankkia lähestymiskiellon niin millä perusteella ne sen myöntää minulle?

Ota poliisiin yhteyttä ja kysy niiltä lähestymiskiellon kriteerejä. Poliisi asettaa lähestymiskiellon.

Ja kyllä tutkintapyynnön voisi myös tehdä, sekin siis poliisille. Toki siinä on sana sanaa vastaan (jos ei ole silminnäkijöitä eikä sula fyysisiä jälkiä)

Kenenkään ei pidä joutua uhkailun ja tönimisen kohteeksi. Ja jos fyysisiä jälkiä tulee, heti lääkäriin päivystykseen, jotta ne saadaan kartoitettua mahdollisimman tarkasti todisteeksi! Ja eiku tutkintapyyntöä tekemään sitten (lääkäri tosin tekee sen aika varmasti). Ainakin osassa sairaaloista (esim. Malmi Hesassa) on panostettu pahoinpitelyn jälkien tutkimiseen)

Eli poliisiin yhteys. Saat niiltä kyllä tarkemmin tietoa, miten edetä.

Alkuperäinen kirjoittaja EIJA:
Minulla ei ole lapsia,mutta tapailimme entisen kanssa 2kk ajan toisiamme ja sitten ajauduimme riitaan.
Poliisilta voit kysyä neuvoja asiaan. Mutta pyri nyt ainakin välttelemään tätä miestä äläkä missään tapauksessa päästä häntä kotiisi tai mene hänen luokseen.

en tiiä olenko jo raskaana hänelle kun olimme ilman suojausta&hänellä sitten valui koko ajan nestettä siittimestä vaikka hän ei saanut orgasmia silloin ja en ole viitsinyt tehdä testiä kun tuntuu et onkohan edes mahdollista tuollaisesta tulla raskaaksikaan.Olemme jo aiemmin menettäneet lapsen,kun sain keskenmenon,kun hän löi mua ovella suoraan mahaan ja sitten kaaduin oven iskusta maahan,riitelimme silloin.

Alkuperäinen kirjoittaja eija:
en tiiä olenko jo raskaana hänelle kun olimme ilman suojausta&hänellä sitten valui koko ajan nestettä siittimestä vaikka hän ei saanut orgasmia silloin ja en ole viitsinyt tehdä testiä kun tuntuu et onkohan edes mahdollista tuollaisesta tulla raskaaksikaan.Olemme jo aiemmin menettäneet lapsen,kun sain keskenmenon,kun hän löi mua ovella suoraan mahaan ja sitten kaaduin oven iskusta maahan,riitelimme silloin.

Sä oot joko 16v pojanvesseli tai 59v alkkisnaikkonen, tuskin kummassakaan tapauksessa on syytä huoleen. Mee nyt nukkuun.

Hän rakastaa mua vieläkin,mutta en ymmärrä miten joku voi olla noin mustasukkainen,kyttää mun tekemisiä esim.olenko kotona ja komentelee mua jatkuvasti jos en tee niinkuin hän sanoo niin ex sanoi mulle:et saat sitten nähdä mitä tapahtuu niin onko tuo jo uhkailua?

Alkuperäinen kirjoittaja joo:

Sä oot joko 16v pojanvesseli tai 59v alkkisnaikkonen, tuskin kummassakaan tapauksessa on syytä huoleen. Mee nyt nukkuun.

Mä olen 30v ja mies 24v ja viime aikoina olen alkanut häntä pelkäämään koska hän uhkaili mua ja tönii,pelkään lähinnä sitä että hän tulee seuraavaksi puukon kanssa tai aseen kanssa mun luo(omistaa aseen)koska hän on sairaan mustasukkainen minusta vieläkin.

Hän rakastaa mua vieläkin,mutta en ymmärrä miten joku voi olla noin mustasukkainen,kyttää mun tekemisiä esim.olenko kotona ja komentelee mua jatkuvasti jos en tee niinkuin hän sanoo niin ex sanoi mulle:et saat sitten nähdä mitä tapahtuu niin onko tuo jo uhkailua?

"Jos ei tuo pianon soitto nyt heti lopu niin...niin sitten se saa jatkua."

Yhteistyössä