Mitä teette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Viblsp-

Aktiivinen jäsen
11.11.2008
8 146
0
36
Mitä teette lasten kanssa? Pelaatteko? Käyttekö harrastuksissa? Luetteko? Leikittekö? Askarteletko? JNE. :D

Mie olen askartelijaihminen. Nautin eniten siitä, kun saan opettaa lapsille käytännössä sitä, miten omat kädet voi muovata asioita ihan toisenlaisiksi.

Kaikkea ap:n mainitsemaa. Ja yhteisistä peleistä pomppivat kanit on paras ja koko perhe leikkii meillä piilosta :laugh: Just tulostin muumikuvia ja isommat leikkas ne siististi paperista ja laittoivat varrastikut teipillä kiinni, oli meillä sitten nukketeatteriesitys :D

Pelataan lautapelejä, sen perinteen tahtonut välittää lapsille, vaikka esikko joka ikinen kerta suuttuu kun ei voita (tai jo pelin aikana kun on häviöllä..). Harrastavat ihan itse, mä vaan vanhempainyhdistyksessä mukana. Askartele en koskaan, sen myönnän :whistle:

Lämmitin just takat, pesin koneellisen pyykkiä ja olisin alkanut tekemään lohikiusausta jos mun uunivuoka ei olisi hukassa. Mies lähti hakemaan hesemättöä, joten kiusausta syödään vasta huomenna. Mahassa potkii ja kissat kehrää kainalossa, ihanan rauhallinen lauantaipäivä.

Vahdin tässä kun hernekeitto kiehuu liedellä ja lisäilen puita tarpeen vaatiessa. Lapset leikkivät keskenään, nuorin nukkuu, välillä saa toimia erotuomarina kun ääni yläkerrassa yltyy...

(no hitto kun karkasi vastaus kesken kaiken :whistle: )

Tänään leivotaan pipareita. Tai huomenna, ellei tänään ehdi... Joku leffakin pitäisi yhdessä katsoa popcornipussit kourassa ja...

Aamupäivällä oltiin pienellä lenkillä metsässä.

Ei siis mitään ihmeellisiä, kunhan ollaan ja eletään.

Lähes kaikkea muuta paitsi askartelua. Inhoan sitä, kun ideoita ei ole tai sitten ei älyä kuinka jonkin hienon idean voisi toteuttaa. Bonuksena peukalot keskellä kämmentä :whistle:

Yhteistyössä