mita teette vanhoille vaatteille etc

• Viestiketjun aloittaja T O N T T U
  • Ensimmäinen viesti
T O N T T U
miten teilla on jarjestetty vanhojen vaatteiden, lelujen ja muiden sailytys? meilla mies aina vinkuu, kun mina kuulemma haluan saastaa kaiken... :D
olen siis saastanyt kaikki mista itse tykkaan ja loput antanut pois...ja onhan niita aika paljon kertynyt nurkkiin... :D

kristiinä-79 harmaan
Meillä on kaikki esikoisen pieneksi jääneet vaatteet lajiteltu koon mukaan muovipusseihin ja niitä kyllä sitten löytyykin varastosta ja neidin huoneen kaapista, mutta ei hyviä vaatteita viitsi poiskaan heittää. Nyt varmaan pitää hiukan katsella kun tämä toinen on poika että mitä niille mekoille ja hempeän vaaleanpunaisille kukkapaidoille tekee vai odottaako mahdollista kolmatta, jos se olisi tyttö.

Eli siis meillä on kaikki vaatteet vielä tallessa :ashamed:

K-M
meidän suvussa toimii täydellinen kierrätys systeemi. serkuilta toisille ja välillä muillekin tutuille ja kyllä ne vaatteet ja lelut sit loppuun kuluneina roskikseen löytää tiensä.

Esikoisen pieneksi jääneitä annoin lainaan ja nyt niitä on kiva saada takasin tuolle pienemälle. Eipä taida enää mukeloita tulla, joten tälle pienelle kun jää pieneksi, niin jos tutuilla tarvetta annan eteenpäin, muutoin ajattelin kirpparia tai Fida lähetystoria.

peppilottasikuriina
Kahden ekan säilytin, mutta nyt olen myynyt sitä mukaa pois kun ovat pieneksi jääneet (poikien vaatteita). Kolmas oli tyttö ja hänenkin pieneksi jääneet olen myynyt samantein pois...

Yhteistyössä