Mitä teette vakkaripanojenne kanssa - pelkkää seksiä vai muutakin ja pysyykö tunteet aisoissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "säätäjä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"säätäjä"

Vieras
Minulla on muutama vakkari. Yhden kanssa suhde on vähän syvällisempi, koska keskustellaan syvällisiä ja joskus vietetään pidempäänkin yhdessä, esim. saunotaan ja syödään iltapalaa. Tykkäämistä on mukana ja sen myötä seksi parani, mutta rakastumisesta ei ole kyse kuitenkaan.

Muiden kanssa ei jutella niin paljon, vaan keskitytään enemmän naimiseen. Yhden kanssa vietettiin kerran aivan huikea yö, jonka aikana taisi olla viisi kierrosta ja lähdin täysin tyydyttyneenä pois. Joku kykenee vain yhteen kierrokseen, joku useampaan, mutta taukoa pitää olla välissä, joku taas pystyy jatkamaan heti uudelleen laukeamisen jälkeen. Aikamoista vaihtelua miehissä. Jokaisessa on kuitenkin omat hyvät puolensa.

Millaisia suhteita ja miehiä teillä on vakipanoina?

Aikoinaan oli ja pelkkää seksiä se oli, tuosta aikaa pian 20 vuotta ja nyt viimeisen parin vuoden aikana on sitten "selvitelty" välejämme kun tuntuu että silloin jäi jotain kesken... Molemmat ollaan siis naimisissa tahoillamme eikä olla nyt mitään muuta tehty kuin joskus soiteltu ja baarissa samassa pöydässä istuttu.

Seksin lisäksi on käyty syömässä, kokkailtu, katseltu leffaa, käytä kävelyllä yms. Yhden tyypin huomasin alkaavan ihastua muhun, ja itselläni ei taasen ollut mielenkiintoa mihinkään vakavempaan suhteeseen hänen kanssaa, joten lakkasin tapaamasta häntä.

Yhden kanssa nähtiin kuukauden ajan kerran-pari viikossa ihan vaan seksin merkeissä, huomattiin, että viihdytään toistemme seurassa ja nyt ollaan oltu useampi vuosi naimisissa. Olikin sitten vähän enemmän tunteita siinä vakipanosuhteessa. :D

Tavattiin aika usein, tarkoituksena nimenomaan se seksi. Mutta ennen samaan yöpaikkaan menoa vietettiin aikaa hänen kavereiden kanssa, hengailtiin ja käyttäydyttiin usein pienessä humalassa kuin pari (halailtiin, pussailtiin, tanssittiin, kutiteltiin toisiamme, riehuttiin jne).

Eikä minun tunteet pysyneet kurissa, homma päättyikin sitten ikävästi...

[QUOTE="viuh";29627170]Seksin lisäksi on käyty syömässä, kokkailtu, katseltu leffaa, käytä kävelyllä yms. Yhden tyypin huomasin alkaavan ihastua muhun, ja itselläni ei taasen ollut mielenkiintoa mihinkään vakavempaan suhteeseen hänen kanssaa, joten lakkasin tapaamasta häntä.

Yhden kanssa nähtiin kuukauden ajan kerran-pari viikossa ihan vaan seksin merkeissä, huomattiin, että viihdytään toistemme seurassa ja nyt ollaan oltu useampi vuosi naimisissa. Olikin sitten vähän enemmän tunteita siinä vakipanosuhteessa. :D[/QUOTE]

Tuota voi jo sanoa kunnon vakipanoksi.

Mä en ymmärrä näitä juttuja.

Jos tapaillaan, syödään, käydään kävelyllä, katellaan leffaa ja harrastetaan seksiä saman ihmisen kanssa kuukausi tolkulla, niin miten se eroaa seurustelusuhteesta? Tai avoimesta seurustelusuhteesta? Jos ei ole tunteita toista kohtaan, niin miksi ihmeessä haluaa sellaisen kanssa viettää sitten aikaa sängyn ulkopuolella? Onko kyse vain siitä, että kumpikaan näistä osapuolista ei osaa olla yksin, vaan on pakko olla joku?

Mä ymmärrän seurustelusuhteen, ymmärrän jotenkin avoimenkin suhteen, ymmärrän myös suhteen jossa harrastetaan vain ja ainoastaan seksiä, mutta mä en ymmärrä suhdetta jossa ei seurustella eikä tykätä toisesta, mutta käyttäydytään ikäänkuin seurusteltaisiin ja tykättäisiin. Mikä ihme siinä on pointtina?

[QUOTE="vieras.";29627457]Mä en ymmärrä näitä juttuja.

Jos tapaillaan, syödään, käydään kävelyllä, katellaan leffaa ja harrastetaan seksiä saman ihmisen kanssa kuukausi tolkulla, niin miten se eroaa seurustelusuhteesta? Tai avoimesta seurustelusuhteesta? Jos ei ole tunteita toista kohtaan, niin miksi ihmeessä haluaa sellaisen kanssa viettää sitten aikaa sängyn ulkopuolella? Onko kyse vain siitä, että kumpikaan näistä osapuolista ei osaa olla yksin, vaan on pakko olla joku?

Mä ymmärrän seurustelusuhteen, ymmärrän jotenkin avoimenkin suhteen, ymmärrän myös suhteen jossa harrastetaan vain ja ainoastaan seksiä, mutta mä en ymmärrä suhdetta jossa ei seurustella eikä tykätä toisesta, mutta käyttäydytään ikäänkuin seurusteltaisiin ja tykättäisiin. Mikä ihme siinä on pointtina?[/QUOTE]

Tunteilla taidetaan tässä yhteydessä tarkoittaa (tai mä ainakin tarkottaisin) romanttista rakkautta. Toisen kanssa voi olla kiva viettää aikaa, jutella ja olla ilman rakastumistakin. Ollaan kavereita ja panokavereita.

[QUOTE="silver";29627236]Tavattiin aika usein, tarkoituksena nimenomaan se seksi. Mutta ennen samaan yöpaikkaan menoa vietettiin aikaa hänen kavereiden kanssa, hengailtiin ja käyttäydyttiin usein pienessä humalassa kuin pari (halailtiin, pussailtiin, tanssittiin, kutiteltiin toisiamme, riehuttiin jne).

Eikä minun tunteet pysyneet kurissa, homma päättyikin sitten ikävästi...[/QUOTE]

Näinhän se näyttää ainakin näissä tämän palstan keskusteluissa aina käyvän. Naiset kähtevät innolla mukaan tuollaisiin vakipanohommiin, mutta tunteet eivät vaan pysy kurissa samalla tavalla kuin miehillä. Miesten on helpompi pitää seksi vain seksinä, naiset sotkevat siihen paljon helpommin tunteita mukaan. Ja senhän tietäää, kuka siinä jää sitten perään itkemään...

Näinhän se näyttää ainakin näissä tämän palstan keskusteluissa aina käyvän. Naiset kähtevät innolla mukaan tuollaisiin vakipanohommiin, mutta tunteet eivät vaan pysy kurissa samalla tavalla kuin miehillä. Miesten on helpompi pitää seksi vain seksinä, naiset sotkevat siihen paljon helpommin tunteita mukaan. Ja senhän tietäää, kuka siinä jää sitten perään itkemään...

Joo no minä en jäänyt itkemään vaan tein miehelle selväksi että tämä peli loppuu nyt, ennenkuin muhun sattuu kunnolla.
Alusta lähtien kyseinen tyyppi oli mulle enemmän kuin pelkkää seksiä ja välit katkaisin kun selvisi että mä sitten taas en hänelle sen enempää merkinnyt.

Tunteilla taidetaan tässä yhteydessä tarkoittaa (tai mä ainakin tarkottaisin) romanttista rakkautta. Toisen kanssa voi olla kiva viettää aikaa, jutella ja olla ilman rakastumistakin. Ollaan kavereita ja panokavereita.

Minä tarkoitin tunteiden kurissa pysymisellä sitä, ettei aleta haaveilla parisuhteesta toisen osapuolen kanssa. Tykkääminen on ihan ok ja sopii vakkarisäätöön, kunhan vaan ei elättele toiveita vakavammasta seurustelusuhteesta, vaan homma pysyy siinä, missä alunperin oli tarkoituskin eli tyydytetään omat ja toisen seksuaaliset tarpeet.

Yhteistyössä