Mitä teette tänään? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
-Aamulla töissä olin
-Nyt lähdemme lelukauppaan hakemaan askartelu juttuja
-Sitten Naantaliin hakemaan kalaa ja kahvilaan terassille
-Illalla taas töitä mutta kotona käsin
-Grillamme ulkona kala ja liha tuotteet, sekä aikuiset juovat valko ja punaviinia, lapsille ja itselle teen oma sitrunainen limsa, sekä itsekin juon alkoholitonta punaviinia...vielä mietin elokuvan, mitä voi katsoa :).. tässä se päivän ohjelma

Aika paljon meinaatte ehtiä, kellohan on jo yli kolme. :)

Itsellä suunnitelmissa kipaista kaupasta pizzatarvikkeet ja Alkosta viinipullo. Sen jälkeen lenkki, jonka jälkeen saakin jo laittaa saunan päälle ja alkaa leipomaan. Leffaa tarkoitus katsella myös illalla.

Ollan oltu tytön kanssa kotona. Vähän ollaan siivottu. Vielä olis imurointi edessä, mutta jotenkin innostus jo laantui. Likkakin jo heräs, että pitäs jaksaa kantorepun kanssa sitten hoitaa tuo imurointi. Illa ehkä jonkun leffan vois kattoa.

Pitkän aamun jälkeen haettiin poika kyytiin ja suunnattiin carting-radalle.Pojan synttäri-yllätys.Mun piti vaan lopettaa leikki kesken kun meni pari sellasta tiukkaa ja kipeetä supistusta..Takas tullessa kaupassa käytiin ja nyt hetken himmailua ja sit ruokaa...Illalla saunaan ja lötköömistä perheen kesken.

Käytiin hesessä lounaalla.
Samalla poikettiin lidiin, maitoa, rahkaa ja suolakurkkuja.
Kotona tein hyytelökakun hyytyyn ja lihapullat uuniin.
Illalla voisi tehdä vartaita.
Niin ja imuroin;)

-kävin lenkillä aamulla, sitten saunassa
- mies on sairaana, yskii ja makaa tossa
- kävin kaupassa hakemassa mehuja ja pussikeittoja sekä vihanneksia
- soitellut tyttären kanssa joka sairaana ja sen lapsetkin sairaana (sieltä se mieskin sai tautinsa...)
- kävin kirpparikamat läpi, poistin hintalaput ja laitoin uffaan meneväksi suurimman osan; jotain pidän itsellä
- katselen woody allenin leffaa tässä samalla
- aikomus olis vielä etsiä muutama matka- ja muu kuitti veroehdotuksen korjausta varten

Nyt juodaan päiväkahvia ja jonkin ajan päästä syödään.. sit tiskausta, imurointia ja illemmalla koiran kans viel lenkille. sit sauna lämpeemään ja löylyihin ja sit sohvalle suklaan kanssa telkkarin eteen =)

Aamupäivällä kävin kirpparilla ja ruokaostoksilla. Koiran kanssa pieni lenkki. Sit oonkin vaan istuskellut koneen ääressä, pessyt pyykkiä ja vähän siinä sivussa laitellut tavaroita paikoilleen. Tunnin verran olin miestä auttamassa autotallin siivoamisessa, jossa ei mun nähdäkseni tapahtunut mitään muutosta vaikka mies olikin kovin tyytyväinen tulokseen. :D Nyt jos kohta imurois, laittais salaatin ja mies grillais lihat.

Illalla varmaan vaan perus olemista, joku leffa ehkä, jotenkin tosi lötkö olo. Ihanaa kun ei ole pakko tehdä mitään. :)

Aamulla kävin kaupassa, tein lounasta, lueskelin ja nukuin päikkärit.
Päiväkahvit ja kävin jätskiautolta ostamas jäätelöä, tunnin päästä teen päivällistä.
Telkkarin kahtomista miehen kanssa sohvalla tai kahotaan jokin leffa tai sarja.

Aamulla löhöiltiin pitkään koko porukalla sängyssä ja katseltiin lastenohjelmia. Aamupalaks tein katkaraputäytteisiä croisantteja.:p
Päivällä käytiin kyläilemässä ja kuleskeltiin metässä ihmettelemässä metsän puhkeemista.
Mies vei lapset hakkaamaan tennistä ja minä jäin kotiin laittamaan ruokaa.
Hirvee ja pottumuusia porsasteltiin tänään.:D
Ruoan jälkeen lapset ja mies karkasivat kavereilleen.
Tässä mä tökötän yksinäni musiikkia kuunnellen ja pyykkiä pesten.
Illalla ajattelin houkutella miehen pelaamaan mun kanssa trivialii.:heart:
Lapset katsoo iltasella lehvan ja tuhoaa lauvvantai namuset.

Juu, niin kuin yks sanoi niin kiirettä on ollut ;) ja kävimme sitten kahvilassa tai oikeasti ravintolassa Turussa.....tänään on täysin työpäivä, kun huomenna alkavat kokoukset ja olen jopa 3ssa kokouksessa per. pv.... jännittää -_-