Mitä teette kun olette miehen kanssa kahdestaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ihan mielenkiinnosta kysyn. Tuntuu ettei me tehdä miehen kanssa enää mitään kivaa ja se aika mitä ollaan kahdestaan ( lapsi esim. mummolassa) niin maataan sohvalla tai eri huoneissa tekemässä omia juttuja.

Ei välttämättä mitään erityistä. Nyt raskaana ollessa itse haluisin viettää enemmän aikaa miehen kanssa ja saada häneltä paljon hellyyttä ja huomion osoituksia. Mies tekee vuorotöitä ja vkoloppuisin hän on viime aikoina ollut kovin paljon kavereidensa seurassa. Ollaan käyty uhdessä kaupoilla kiertelemässä,koiran kanssa ulkoilemassa,mun vanhempien luona kyläilemässä. Ja sit ihan oltu vaan kotona..
Onneks alkaa sillä loma ens pe ja sit saadaan olla yhessä koko kesäkuu,ja sit onkin jo heinäkuu ja mies joutuu olemaan lähtö valmiina/ ajokunnossa kun ei tiedä millon tuo pikkunen putkahtaa pihalle..:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan mielenkiinnosta kysyn. Tuntuu ettei me tehdä miehen kanssa enää mitään kivaa ja se aika mitä ollaan kahdestaan ( lapsi esim. mummolassa) niin maataan sohvalla tai eri huoneissa tekemässä omia juttuja.

ihan samaa tehdään mekin yleensä.

toki jutellaan ja "tapellaan" =)

Me ei olla vielä oltu kahdestaan sitten lapsen syntymän :D Tai toki vauvan nukkuessa saadaan olla kaksistaan, mutta kotonahan se on oltava. Jos joskus muksu saadaan hoitoon tai joku hoitaja tänne, niin ilman muuta ulos syömään ja parille =)

Me katellaan telkkaa yhdessä ja tehdään ruokaa. Näin kesällä grillaillaan. Ihan perus-juttuja. Emmä kaipaakkaan mitään erityisempää, ihan sellasta lepposaa yhdessäoloa :) Muutaman kerran vuodessa tehdään joku reissu jonnekki.

Kun mä hoidan lapsenlapsia, niin lasten vanhemmat siivoilevat yhdessä, käyvät joskus leffassa, katsovat telkkaria, tänään olivat Linnanmäellä.
Mutta tuossa on varmaan se ero, että heillä on vapaata säännöllisesti, ollaan etukäteen sovittu milloin mä hoidan lapset, ja heillä on yhteistä aikaa. Säästävät sit isommat pyykit ja siivoukset siihen, kun lapset ovat poissa jaloista ja ovat oppineet hoitamaan parisuhdettaankin.
Ja joskus kumpainenkin tapaa omia kavereitaan, kun kummankaan ei tarvitse olla kotona lapsenvahtina, niin ei oo sellaista oloa, että pitäis mennä äkkiä kotiin kun toinen on siellä yksin lasten kanssa. Ei tuu suhteeseen sitä kitkeryyttä, että "miks toi aina menee enkä mä saa koskaan mennä".

Ihan vain ollaan kahdestaan, tehdään ruokaan, pestään pyykkiä, REMPATAAN ASUNTOA, katsotaan elokuvia, tai suosikki sarjoja DVD:ltä.. köllitään, käydään kaupoissa tai syömässä.. tai minä katson kun mies pelaa PS2:lla.

nautitaan toisen seurasta, tehdään hyvää ruokaa, saunotaan, mökkeillään, rakastellaan.... ja välillä kotitöitä jos nyt sitä aikaa viittii siihen tuhlata..ehtii myöhemminki ne tehä ;)

Yhteistyössä