Mulla on iso pahvilaatikko, jonne kerään kaikki kuvistyöt, puutyöt, käsityöt plus sitten jotain muita satunnaisia koulujuttuja <3 Esim lapsen ekalla luokalla tekemä "kirja".
Mulla on lapsille isot kannelliset muovilaatikot. Säilön niihin myös jotain kotona tehtyjä juttuja.
En tosin ihan kaikkia kuvistöitä säilö vaan vähän valkkaan, mutta melkein kaikki kuitenkin päätyy säilöön.
Katson lapsen kanssa työt läpi ja sitten yhdessä päätetään mitkä laitetaan seinälle, annetaanko mummille joku synttärilahjaksi ja loput laatikkoon säilöön. Onhan niitä ihan kiva katsella sitten myöhemmin. Koululaiset työt alkaa kuitenkihn olemaan jo niin hyviä, etten niitä ainakaan roskiin raaski laittaa. Kyllä sitä paljon turhempaakin tavaraa tulee säästetyä.
Ihan tuon 5v: n kin kotona tehtyjen ja kerhosta tulleiden askartelujen kanssa on välillä pulassa.... Mutta parhaimpia ja sellaisia joista näkyy kun oppinut jonkun uuden "tason" noissa taidoissa. Pääjalkaiset, vartalot tuli kuvaan ja nyt prinsessamekot niillä päällä
Kaksi koululaista. Parhaat työt laitan näytille yläkerran portaikkoon. Aina jouluisin ja keväisin vaihdan kuvat ja vanhat tahtovat mennä roskiin. Suurin osa siis menee suoraan roskiin, elleivät koululaiset itse halua niitä säilöä huoneessaan.