mitä teette ja tekisitte huomenna miehenne kanssa ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja klementine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Päästään lauantaina miehen kanssa myllyyn/ikeaan kaksistaan ostoksille ja syömään jonnekin. (: Ja odotan sitä jo innolla! :) On meinaan jo pitkä aika kun ollaan kahdestaan päästy minnekään!

Mä saan lapset huomenna yökylään. En tee enkä edes halua ukon kanssa mitään tehdä. Haen itelleni herkkuja ja vietän leppoisaa aikaa itseni kanssa rauhassa. Lauantaina käyn ostoksilla, ukko mukana tosin mut enempi kuskin roolissa. Karua.

mökille mentäs jokatapauksessa keskelle mettää vaik lapset ei olis mukana pyörimässä.ilman lapsia tietty sais nauttia ihan eritavalla saunasta kahestaan ja yhdessäolosta.meille riittää se et me saadaan olla yhessä,ei tässä mtään virikkeitä tarvii :) enemmän olis petipuuhia kuin tavallisesti,ei tarvis sängystä nousta koko päivänä...

noooh..
mitäs jos menisitte leffaan ja syömään?
tai kutsutte illalla ystäviä luoksenne syömään pitkän kaavan mukaan?
kylpylään lillumaan ja rentoutumaan?

meillä oli miehen kanssa pari viikkoa sitten ihana metsäretki, käytiin ekaa kertaa elämässämme sienessä, meillä oli minttukaakaot mukana termarissa, makkaraa eväänä jota sitten paistettiin metsässä.. Oli aivan upea ilma. Sieltä suoraan sitten ajatuksella laitettuun saunaan, herkullista ruokaa (tietty kanttarellikastiketta) ja leffa! Ajateltiin toistaa kaava lauantaina tai sunnuntaina :)

Viimeksi muokattu:
Me ollaan menossa miehen aknssa ens viikonloppuna kahestaan laivalle. siellä on stand up koomiikkaa tarjolla.

Menkään miehen kanssa vaikka johonkin kylpylään. Tai just vaikka keilaamaan tai elokuviin ja illalla saunaan.. Ja sitten nukutte pitkään aamulla ihan rauhassa tai käytte vaikka aamusaunassa..

Mitä te tykäätte tehä?

No meille tollasta ei tapahdu. Mutta kuvitellaan että tapahtuisi niin kyllä me otettais ihan se perussetti-syömään-baariin tms. tapaamaan kavereita-himaan-koko päivän herkuttelu ja rötväys sängyssä-paljon seksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja öms;22139870:
Päästään lauantaina miehen kanssa myllyyn/ikeaan kaksistaan ostoksille ja syömään jonnekin. (: Ja odotan sitä jo innolla! :) On meinaan jo pitkä aika kun ollaan kahdestaan päästy minnekään!

Onko sun miehesi yhtä iloinen Ikea-reissusta? Epäilen...

Miksi pitää järjestää jotain tekemistä? Miksei vaan voi nauttia hiljaisuudesta ja toisistanne?

Itse vihaan näitä jotka buukkaa jokaisen vapaapäivän täyteen tekemistä tai lomalla ollaan kuin lukujärjestystä lukisi.

Oltaisiin vaan kumpikin omissa puuhissaan. Mä lukisin ja rentoutuisin. Mies kävis varmaan kaverilla ja katsois telkkaria.

Sit illalla harrastettas seksiä koska olemme aviopari ja niin kuuluu tehdä.

[QUOTE="kuula";22140035]Onko sun miehesi yhtä iloinen Ikea-reissusta? Epäilen...[/QUOTE]

Itseasiassa on :D Ku haetaan sielt vaan meil uus olohuoneen pöytä ja tytsyl ehkä jtn pientä.
Eli ei jäädä kiertelemään, ja myllystä mennään ostamaan molemmil uudet syyskengät. :)

Alkuperäinen kirjoittaja öms;22140074:
Itseasiassa on :D Ku haetaan sielt vaan meil uus olohuoneen pöytä ja tytsyl ehkä jtn pientä.
Eli ei jäädä kiertelemään, ja myllystä mennään ostamaan molemmil uudet syyskengät. :)

Kyllä mun mies on ennenkin tykännyt ikeassa käydä, kun niin harvoin sinne päästään. Mulla itellä on ollut tuskia siellä ku en ois millään jaksanut kiertää loppuun ku jalatkin oli loppuraskaudesta niin turvoksissa :D Ja meijän reissuun sisältyy luultavasti myös motonetis käynti, eikä mua haittaa yhtään jtn autotarvikkeita mennä kattelemaan. Pääasia on et saadaan viettää aikaa yhdessä :)

Alkuperäinen kirjoittaja öms;22140119:
Kyllä mun mies on ennenkin tykännyt ikeassa käydä, kun niin harvoin sinne päästään. Mulla itellä on ollut tuskia siellä ku en ois millään jaksanut kiertää loppuun ku jalatkin oli loppuraskaudesta niin turvoksissa :D Ja meijän reissuun sisältyy luultavasti myös motonetis käynti, eikä mua haittaa yhtään jtn autotarvikkeita mennä kattelemaan. Pääasia on et saadaan viettää aikaa yhdessä :)

Sulla on todella harvinainen mies. :D

[QUOTE="vieras";22140036]Miksi pitää järjestää jotain tekemistä? Miksei vaan voi nauttia hiljaisuudesta ja toisistanne?

Itse vihaan näitä jotka buukkaa jokaisen vapaapäivän täyteen tekemistä tai lomalla ollaan kuin lukujärjestystä lukisi.[/QUOTE]

Meillä nautitaan hiljaisuudesta ja toisistamme ihan muutenkin joten lasten ollessa yökylässä tehdään usein sellaista mikä ei heidän kanssaan onnistu. Ihan kiva käydä miehen kanssa treffeillä.
On sullakin ihmeelliset vihan aihet kyllä.

Yhteistyössä