jos lapset ei ole kotona koko viikonloppuna?
haluisin niin jotain kivaa välillä mut mieleen ei tietenkään tuu mitään et mitä tekis...: /
haluisin niin jotain kivaa välillä mut mieleen ei tietenkään tuu mitään et mitä tekis...: /
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja öms;22139877:Lähtekää miehesi kanssa risteilylle?
Alkuperäinen kirjoittaja öms;22139870:Päästään lauantaina miehen kanssa myllyyn/ikeaan kaksistaan ostoksille ja syömään jonnekin.Ja odotan sitä jo innolla!
On meinaan jo pitkä aika kun ollaan kahdestaan päästy minnekään!
muuten saatettas mennäkkin mut lähin laiva lähtee 500 kilometrin päästä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja öms;22140074:Itseasiassa onKu haetaan sielt vaan meil uus olohuoneen pöytä ja tytsyl ehkä jtn pientä.
Eli ei jäädä kiertelemään, ja myllystä mennään ostamaan molemmil uudet syyskengät.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja öms;22140119:Kyllä mun mies on ennenkin tykännyt ikeassa käydä, kun niin harvoin sinne päästään. Mulla itellä on ollut tuskia siellä ku en ois millään jaksanut kiertää loppuun ku jalatkin oli loppuraskaudesta niin turvoksissaJa meijän reissuun sisältyy luultavasti myös motonetis käynti, eikä mua haittaa yhtään jtn autotarvikkeita mennä kattelemaan. Pääasia on et saadaan viettää aikaa yhdessä
![]()