Mitä teette aikaisin aamulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ansarikukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ansarikukka

Aktiivinen jäsen
09.06.2011
7 098
2
36
Oulu
Se tapahtui taas, heräsin puoli kuudelta vapaapäivänä ja mulla ei ole mitään tekemistä! En viiti siivota, tiskata, pyykätä tai muutenkaan kolistella, kun mies nukkuu flunssaansa pois. Kaupatkin aukeaa vasta kymmeneltä (täällä Saksassa kello on nyt himpun verran yli kuusi)!

Kertokaapas mitä puuhailette aamulla ennen kuin muut heräävät? :)

Mä istun koneella aina, kunnes saan silmät auki. Jos pitäis tehä jotain hiljasta niin joko piirtäisin tai lukisin ja nauttisin :) Meillä kun nuo lapsetkin nousee samaan aikaan niin ei rauhaa ja hiljaisuutta juuri ole.

Itsekin yritin tuossa lueskella, mutta ei jotenkin napannut. Sama ongelma oli eilen, odotin kuin kuuta nousevaa, että mies herää ja pääsen puuhailemaan.

Tällaisiin hetkiin olisi varmaan jotkut käsityöt poikaa, mutta ei taidot riitä :D

Riippuu ihan siitä miten pirteä satun olemaan. Jos oon väsynyt, mutten pysty enää nukkumaan niin varmaan möllöttäisin vaan koneella. Jos oon pirteä kellonajasta huolimatta niin katsoisin jonkun elokuvan, lukisin, neuloisin tms.

Vien koiran asioilleen tien varteen ja sen jälkeen juoksunaruun tuohon pihalle. Ilman lapsia käyn lenkillä heti aamusta, mutta en voi jättää ipanoita nukkumaan niin pitkäksi aikaa yksikseen. Sitten keitän kahvit ja notkun joko netissä tai jatkan kirjoitusprojektejani.

onneksi 3v. herää "vasta" n.7.,hän katsoon videoita ja mä tuun tähän tietsikalle juomaan teetä,näin ollaan ½-1 h. ja siten mennään aamupalalle.Mies heräilee n.8, teini nukkuu yleensä n.10-11 asti.

Keitän kahvia ja tissuttelen sillä samalla kun luen, istun koneella tai katson boksilta rästisarjoja. Parasta aikaa katsoa suomalaisia sarjoja kun muulloin pitäisi olla äänet kaakossa, että täällä huutosirkuksessa kuulee mitään ja vaihtoeshtoisesti tekstitettyä jos pitää olla hirmu hiljaa.

Toisinaan siivoilen pihalla, haravoin tms ja pyykkihuoltokin on toteutettavissa suhteellisen hiljaa. Aamupuuron keittelen yleensä valmiiksi jos satun nousemaan lasta aiemmin kun tuntuu, että tälle iskee nälkä siinä siunaamassa kun yövaippa on vaihdettu :D

Heräsin viideltä. Opiskelin puolitoista tuntia, kävelin uimahallille ja kävin aamu-uinnilla. Tulin ruokakaupan kautta kotiin ja nyt syön aamiaista ja jatkan opintoja, kunnes tulee aika lähteä salille.

pyykinpesuun ei meilä ketään herää, joten pesen pyykkiä, tiskatakin voin, siihenkän ei meillä herää ketään. Sit keitten aamukahvia, teen aamupalaa( keitän puuroa) lueskelen lehtiä ja joskus saatan joppa pelata wiitä aamulla. myös telkkaria katselen usein aamusella. Meillä on kaikki oppineet nukkumaan niin että normaaleja kotitöitä voi tehdä pelkämäättä, että häiritse muita. Mies ku nukkuu niin herää vaikka pommi räjähtäisi vieressä

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
pyykinpesuun ei meilä ketään herää, joten pesen pyykkiä, tiskatakin voin, siihenkän ei meillä herää ketään. Sit keitten aamukahvia, teen aamupalaa( keitän puuroa) lueskelen lehtiä ja joskus saatan joppa pelata wiitä aamulla. myös telkkaria katselen usein aamusella. Meillä on kaikki oppineet nukkumaan niin että normaaleja kotitöitä voi tehdä pelkämäättä, että häiritse muita. Mies ku nukkuu niin ei
herää vaikka pommi räjähtäisi vieressä

juon kahvia ja oon koneella :D mikäs sen mukavempaa! tai sit jos herään tosi aikasin niin makoilen vaan sängyssä ja surffailen :P (jos lapsi ei oo herännyt vielä siis)
mä en voi konetta avata kun tää meidän kone on meidän makakrissa, se saattaa häiritä. Pitäis hankkia olkkariin oma kone. LAsten koneet on heidän huoneissaan, enkä viitis sent akai lapsiakaan herätää että haluan koneelle.

Keitän kahvia ja tissuttelen sillä samalla kun luen, istun koneella tai katson boksilta rästisarjoja. Parasta aikaa katsoa suomalaisia sarjoja kun muulloin pitäisi olla äänet kaakossa, että täällä huutosirkuksessa kuulee mitään ja vaihtoeshtoisesti tekstitettyä jos pitää olla hirmu hiljaa.

Toisinaan siivoilen pihalla, haravoin tms ja pyykkihuoltokin on toteutettavissa suhteellisen hiljaa. Aamupuuron keittelen yleensä valmiiksi jos satun nousemaan lasta aiemmin kun tuntuu, että tälle iskee nälkä siinä siunaamassa kun yövaippa on vaihdettu :D

kuulokkeet ei maks akuin 10e, joten kipin kapin kauppaan. silloi voi tkatsoa mihin aikaan van niitä ohjelmiasi

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä