mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Dana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

"Dana"

Vieras
Minulla on ollut seksisuhde naimisissa olevan miehen kanssa ja jäimme vaimolle kiinni rysän päältä. Nyt nainen lähettelee minulle tekstiviestejä että tappaa minut ja jättää mies rauhaan.

Mies yrittää pitää minuun yhteyttä, mutta en halua jatkaa enää suhdetta koska pelkään tuota naista ja jännitys suhteesta meni kun jäimme kiinni. Mies sanoo että rakastaa minua ja haluaa minut, mutta ei kumminkaan ole ottanut naisestaan eroa vaikka meillä on ollut "suhde", jo vuoden. Enkä oikeastaan itse edes halua vakiintua kenenkään kanssa, eikä muu kiinnosta tuon miehen kanssa kuin itse akti.

Ongelma on että mie ei jätä minua rauhaan, sanoin hänelle jäätyämme kiinni että haluan lopettaa tämän tähän ja älä pidä yhteyttä. Silti lähettää viestejä, yrittää soittaa. Ajaa viikossa ainakin yli 50km minun kotiovelle soittamaan ovikelloa ja yrittää kaikin keinon että avaisin oven. Tätä on jatkunu nyt kuukauden, mietin millon mies lopettaa vai pitääkö tässä hakea lähestymiskieltoa?

käy miestä sääliksi. vaimo on kauhea, miehen puheiden perusteella. Mutta kauan tuo mies jaksaa olla toiveikas siinä, että avaankin hänelle eräs päivä oven tosta noin vaan. Naapuritkin tulleet kysymään onko mies häirikkö että pitääkö poliisit soittaa seuraavan kerran kun ilmestyy ovelle.

Yhteistyössä